Rejestracja

AKTUALNOŚCI

20.02.2015
Minister Sportu i Turystyki - Andrzej Biernat, objął honorowy patronat nad Meetings Week 2015! Zapoznaj się z oficjalnym pismem.
17.06.2014
Bezłpatny Parking dla Uczestników Meetings Week! Pobierz etykietę parkingową.

Sponsorzy

 

Partner

Ministerstwo Sportu i Turystyki

www.msport.gov.pl

 
 

Partner

Stadion Narodowy w Warszawie

www.stadionnarodowy.org.pl

 
 

Partner

Syskonf

www.syskonf.pl

Syskonf to internetowy system rejestracji i obsługi uczestników konferencji, kongresów, szkoleń i innych eventów. Poprzez prosty w obsłudze panel administracyjny organizator może samodzielnie uruchomić formularz zgłoszeniowy on-line i zarządzać stroną internetową wydarzenia.
Platforma Syskonf.pl umożliwa m.in.:
  • rejestrację w wielu językach, przyjmowanie opłat w różnych walutach
  • różnicowanie cen i opcji dla poszczególnych kategorii uczestników
  • obsługę płatności (przelewem, płatności on-line) i monitorowanie wpłat
  • wystawianie faktur (proforma, VAT, VAT Marża, zbiorczych/grupowych)
  • uruchomienie osobnego formularza do przesyłania abstraktów
  • wysyłkę selektywnego i spersonalizowanego mailingu
  • wydruk spersonalizowanych identyfikatorów i certyfikatów
  • obsługę recepcji na miejscu, również z wykorzytaniem barcode'ów
  • prowadzenie kontroli dostępu do sal (również zbliżeniowej - RFID)
  • integrację z platformami aplikacji mobilnych
Dzięki automatyzacji zadań Syskonf istotnie usprawnia proces obsługi uczestników oraz minimalizuje ryzyko pomyłek. System został stworzony przez Netventure Sp. z o.o. przy współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
 

Partner

Conventica

www.conventica.com

Conventica jest narzędziem dla uczestników oraz organizatorów konferencji - to informacje dla odwiedzającego dane wydarzenie
w jednej, prostej aplikacji moblinej. Panel Event Managera, będący integralną częścią Conventiki, pomaga zarządzać eventem od strony samej organizacji. Poznajmy się, porozmawiajmy o Twoich codziennych wyzwaniach i spróbujmy rozwiązać je wspólnie.
 

Partner

Muzeum Narodowe w Warszawie

Muzeum Narodowe w Warszawie

www.mnw.art.pl

Aleje Jerozolimskie 3

Muzeum Narodowe w Warszawie, założone w 1862 roku jako Muzeum Sztuk Pięknych, to jedno z najstarszych muzeów sztuki w Polsce.
Aranżacja galerii stałych ma na celu powiązanie wielu dotychczasowych narracji w jedną uniwersalną panoramę sztuki i kultury — od archeologicznego studium starożytności i klasycznego antyku przez średniowiecze po czasy nowe i najnowsze. Celem nowego układu galerii jest ukazanie wspólnego dziedzictwa cywilizacji europejskiej, przy jednoczesnym zachowaniu różnic epok i regionów. Intencją przewodnią było stworzenie spójnej opowieści o sztuce polskiej, europejskiej i światowej.
  • Galeria Sztuki Średniowiecznej
  • Galeria Dawnego Malarstwa Europejskiego
  • Galeria Portretu Staropolskiego i Europejskiego
  • Galeria Sztuki XIX Wieku
  • Galeria Sztuki XX i XXI Wieku
  • Galeria Faras
  • Galeria Sztuki Starożytnej
W przygotowaniu: nowa Galeria Sztuki Starożytnej i Galeria Wzornictwa.
http://www.mnw.art.pl/
Zwiedzający goście obejrzą najbardziej reprezentatywne dzieła z Galerii Sztuki XX i XXI wieku, Galerii Faras oraz Galerii Sztuki Starożytnej.
Czas trwania 1 grupy max.  60  minut.
Godziny zwiedzenia : 10.00 i 11.00
 

Partner

Zamek królewski w Warszawie

Zamek Królewski w Warszawie

www.zamek-krolewski.pl

pl. Zamkowy 4

Zbudowany w XV wieku był rezydencją książąt mazowieckich.
Z chwilą przeniesienia stolicy z Krakowa, stał się siedzibą króla oraz władz. Był wielokrotnie przebudowywany, a podczas II wojny światowej zburzony. Odbudowano go wykorzystując ocalałe fragmenty. 
Dziś charakterystyczna bryła Zamku z wieżą zegarową (z której codziennie o godz. 11.15 odgrywany jest hejnał) otwiera drogę na Starówkę. Atrakcjami Muzeum są dwa oryginalne obrazy Rembrandta („Dziewczyna w ramie obrazu” i „Uczony przy pulpicie”) oraz prace Bernarda Bellotta zw. Canaletto, nadwornego malarza ostatniego króla Polski Stanisława Augusta Poniatowskiego. Obrazy Canaletta były bezcenną pomocą przy powojennej odbudowie miasta.
Od strony Wisły znajdują się, oddane po gruntownej renowacji, Arkady Kubickiego, które wspierały skarpę z Zamkiem nadając zarazem monumentalny kształt ogrodowej elewacji. Po powstaniu w 1831 roku przekształcono je na stajnie i koszary, a potem na garaże. Arkady są oryginalną budowlą, która nie została zniszczona podczas II wojny światowej. Obecnie można tutaj zobaczyć wystawę archeologiczną i stancję dworską.
Zwiedzający goście obejrzą wystawę "Zniszczenie i Odbudowa".
O obrazach Rembrandta, ich historii, znaczeniu wśród dział Mistrza, oraz odkrytych podczas konserwacji tajemnicach opowie główny konserwator Zamku Królewskiego Pan Tomasz Buźniak.
Czas trwania 1 grupy max.  45 minut.
Godziny zwiedzenia : 10.30 i 11.30
 

Złoty Sponsor

Grupa Hotelowa ORBIS

www.orbis.pl

Hotele Orbis to w pełni komfortowe hotele zlokalizowane w największych miastach Polski, zapewniające udane wakacje lub podróże służbowe. Hotele Orbis nawiązują do tradycyjnej polskiej gościnności, każdego dnia wyrażając ją serdecznością, hojnością
i szczodrością. Obiekty tej marki tworzą bogatą i różnorodną sieć, oferują dobry standard wyposażenia, duże wygodne pokoje oraz wyśmienitą kuchnię i wysoką jakość obsługi. 
 

Srebrny Sponsor

Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji

www.sgtir.edu.pl

Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji to nowoczesna uczelnia biznesowa, przygotowująca absolwentów do pracy w kierowaniu, tworzeniu i zarządzaniu przedsiębiorstwami turystycznymi, sportowymi lub rekreacyjnymi. SGTiR prowadzi studia licencjackie i magisterskie na kierunku turystyka i rekreacja. Studenci mają do wyboru specjalności m.in. w zakresie turystyki biznesowej, organizacji i obsługi ruchu turystycznego, obsługi podróżniczej w transporcie, turystyki sportu i rekreacji czy organizacji i zarządzania w hotelarstwie i gastronomii.
Uczelnia aktywnie działa na rzecz propagowania wiedzy o turystyce i rekreacji, realizując projekty badawcze oraz organizując liczne konferencje i seminaria.
SGTiR wraz z Akademią Finansów i Biznesu Vistula oraz Wyższą Szkołą Handlową tworzy Grupę Uczelni Vistula. Więcej informacji: www.sgtir.edu.pl.
 

Srebrny Sponsor



MeetingsPoland.pl & meeting.pl

www.meetingspoland.pl, www.meeting.pl

MeetingsPoland.pl – Katalog Obiektów i Usług Konferencyjnych
&
meeting.pl – Pierwszy w Polsce system zakupu usług konferencyjno-eventowych
To unikatowe i kompleksowe narzędzia  promocyjno-sprzedażowe dla obiektów konferencyjnych  oraz organizatorów spotkań.
Teraz prezentacje w najstarszym na rynku Katalogu Obiektów i Usług Konferencyjnych uzupełnione zostały o możliwość złożenia zapytania i zawarcia transakcji zakupu spotkania online w systemie meeting.pl.  
Połączyliśmy nasze siły, aby dać planistom, organizatorom oraz obiektom konferencyjnym kompleksowe narzędzia do promocji i działań na rynku spotkań.
Katalog jako platforma prezentacji drukowanej, wyszukiwarka meetingspoland.pl jako otwarty serwis do przeglądania ofert oraz narzędzie meeting.pl, dające możliwość zawierania transakcji zakupu spotkań online! Meeting.pl wprowadza nową jakość w relacjach pomiędzy organizatorami a obiektami. Użytkownikami systemu mogą być wyłącznie wcześniej zarejestrowane firmy, dzięki czemu korzystanie z systemu jest bezpieczne i transparentne.  
Zapraszamy na www.MeetingsPoland.pl oraz na www.meeting.pl
 

Srebrny Sponsor

ISTV

www.istv.pl

ISTV Services to agencja produkcji filmowej tworząca materiały dla telewizji internetowej ISTV oraz dla klientów biznesowych.
Specjalizuje się w tworzeniu m.in. filmów reklamowych, programów telewizyjnych, obsługi eventów oraz materiałów na potrzeby internetu. Zapewnia kompleksową obsługę kreatywno-produkcyjną, począwszy od koncepcji przez scenariusze i storyboardy, aż po montaż
i zaawansowane animacje 3D. Dzięki telewizyjnemu zapleczu, ISTV Services jest w stanie sprostać każdemu wyzwaniu.
 

Srebrny Sponsor

Brand 24

www.brand24.pl

Brand24 to najbardziej efektywna metoda monitorowania tego, co
o Twojej marce, produkcie mówi się w Internecie. To również narzędzie do pomiaru nateżenia szumu (buzz), który pojawia się wokół wybranej marki, produktu lub słowa kluczowego. Serwis zapewnia pełne archiwum tego, co o Twoim produkcie lub marce mówiło i mówi się
w sieci, a zostało zebrane od chwili rozpoczęcia monitoringu.
Jedną z podstawowych funkcjonalności projektu jest także możliwość obsługi klientów skupionych w ramach platform społecznościowych takich jak Facebook, Twitter czy Blip. Powiadomienia Brand24 -
o nowych dyskusjach na temat konkretnej marki - pojawiają się już
w kilka minut po jej inicjacji przez samego autora. Taki mechanizm pozwala na błyskawiczną reakcję włączającego się do dyskusji konsultanta.
Brand24 to także źródło analiz i raportów dających kompleksową wiedzę na temat klientów. Narzędzie pozwala na obserwację ich zachowań, opinii, a także związanych z nimi trendów. Celem Brand24 jest stworzenie nowego kanału komunikacji z klientami, którego wykorzystanie pozwoli m.in. na wsparcie sprzedaży, a także wzmocnienie pozytywnego wizerunku wybranej marki, produktu bądź usługi.
 

Srebrny Sponsor

ICE Kraków Congress Centre

ICE Kraków

www.icekrakow.pl

Centrum Kongresowe ICE Kraków to biznesowa i kulturalna wizytówka miasta. Zlokalizowane w samym sercu Krakowa, pozwala na organizację różnorodnych wydarzeń – od międzynarodowych kongresów, konferencji, sympozjów oraz spotkań biznesowych, przez wydarzenia kulturalne, takie jak koncerty, spektakle operowe, teatralne i baletowe, aż po spotkania o charakterze społecznym. Kraków, dzięki otwarciu Centrum Kongresowego, posiada infrastrukturę, która w pełni pozwala cieszyć się z wizyty w stolicy Małopolski – prestiżowy obiekt, atmosfera miasta oraz niezwykle zróżnicowana oferta kulturalna, kulinarna i usługowo – handlowa. W ICE Kraków znajdują się cztery sale, które dzięki standardowi wykonania oraz zastosowanym technologiom pozwalają plasować go pośród najlepszych obiektów tego typu w Europie Środkowej. Sala Audytoryjna gotowa przyjąć 2000 gości, Sala Teatralna – z 600 miejscami, Sala Kameralna dla 300 osób oraz Zespól Sal Konferencyjnych o powierzchni 500 metrów kwadratowych. Dodatkowo Centrum Kongresowe dysponuje trzypoziomowym przeszkolnym foyer, z którego rozpościera się widok na panoramę miasta
i Zamek Królewski na Wawelu.
 
Agencja Global Metro Monitor udostępniła na początku 2015 roku raport pokazujący, że Kraków jest najszybciej rozwijającym się miastem w Polsce. Nasz potencjał biznesowy jest ogromny. Odpowiedzią na wciąż wzrastające zainteresowanie stolicą Małopolski w kręgach przedsiębiorców oraz organizatorów różnych wydarzeń jest otwarcie jednej ze strategicznych miejskich inwestycji ostatnich lat - Centrum Kongresowego ICE Kraków.
 
W związku z możliwością zorganizowania w ICE Kraków niemal każdego rodzaju wydarzenia, mieszkańcy Krakowa, Małopolski oraz turyści mogą uczestniczyć w koncertach, spektaklach teatralnych
i operowych, pokazach baletowych, wystawach czy spotkaniach
z zaproszonymi gośćmi. Organizatorzy wydarzeń, które do tej pory nie mogły odbywać się w Krakowie ze względu na brak odpowiedniej infrastruktury i przestrzeni o odpowiednim standardzie w końcu są
w stanie organizować je w ICE Kraków Congress Centre. Wpływa to także na ekonomię samego miasta oraz regionu.
 
W strukturach Krakowskiego Biura Festiwalowego, które jest operatorem obiektu, od 2007 roku zespół Centrum Kongresowego promuje obiekt i intensywnie pracuje nad zakontraktowaniem jak największej liczby imprez. W 2014 roku od otwarcia, które nastąpiło 16 października, do końca roku w ICE Kraków zrealizowano 51 imprez, zaś Centrum odwiedziło 61 000 gości. W tym roku na 365 dni aż na 210 przyjęto rezerwacje. Zapytania spływają jednak już na lata 2016, 2017, a nawet 2020! Ogromne zainteresowanie potwierdza, że takiego miejsca w Krakowie po prostu brakowało. Dla wielu organizatorów wydarzeń, a także dla samych delegatów, Kraków jest całkowicie nieznaną destynacją – dzięki ICE Kraków wkrótce się to zmieni.
 
Przed otwarciem obiektu Krakowskie Biuro Festiwalowe było jednym
z inicjatorów projektu Kraków Impact. Jego założeniem  było oszacowanie wielkości sektora spotkań biznesowych w Krakowie oraz jego wartości dla gospodarki miasta. Dzięki osiągnięciu zamierzonego celu, przedstawiciele branży dysponują narzędziem, które pozwoli im podążać za obowiązującymi trendami oraz dostosowywać swoje usługi, na intensywnie rozwijającym się w Krakowie rynku Meetings Industry, do potrzeb bezpośrednich odbiorców, czyli uczestników spotkań, jak i pośredników - organizatorów.

 
 

Sponsor

ICE Kraków Congress Centre

Budda Play

www.buddaplay.pl

Budda Play jest innowacyjnym pomysłem w branży rozrywkowej, opartym na znanym produkcie do wypoczynku i relaksu Budda Play – w oparciu o wygodne poduchy. To klimatyczne wnętrze o powierzchni 230 m2 zaaranżowane i  przygotowane specjalnie pod elektroniczna rozgrywkę –komputery stacjonarne oraz  konsole, wraz z kontrolerami ruchu.
Stworzyliśmy także  Project Car-bus przygotowany pod kątem e-rozrywki. Całe wnętrze wyścielone jest ciemną wykładziną ,które tworzy specyficzny klimat. Możemy tam zainstalować 2 komputery wraz z fotelami lub konsolę wraz z telewizorem i wygodnymi poduchami. Z zewnątrz auto wyklejone jest ciekawą grafiką.
Tworzymy eventy dla dzieci i dorosłych, które możemy przeprowadzać wewnątrz obiektów jak i w plenerze. Wynajmujemy nasze wygodne poduchy na konferencje,pokazy,eventy. Aranżujemy wnętrza (strefy relaksu)przy wykorzystaniu poduch ,które również produkujemy.

 

ORGANIZATORZY

 
 więcej o organizatorach

Partnerzy

Ministerstwo Sportu i Turystyki Stadion Narodowy w Warszawie Syskonf Conventica Muzeum Narodowe w Warszawie Zamek Królewski w Warszawie

Sponsorzy

Orbis SGTiR MeetingsPoland.pl meeting.pl ISTV Brand24 ICE
Budda Play

Patronat branżowy

Patronaty medialne