Konferencja Poland Meetings Destination |
|
Żaneta BerusŻaneta Berus jest związana z EXPO XXI Warszawa od 14 lat. W 2006 roku objęła stanowisko Dyrektora Zarządzającego i Prezesa Zarządu EXPO XXI, które piastuje do dnia dzisiejszego. W ramach swoich codziennych obowiązków zarządza wszystkimi działami EXPO XXI – sprzedaży, centrum usługowym, technicznym, finansowym i IT, współpracując z przedstawicielami firmy Sapphire Group, właściciela obiektu. Swoje doświadczenie zawodowe w branży MICE zdobywała od wczesnych lat 90., na początku pracując jako Główny Specjalista w Biurze Promocji Zagranicznej w Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie. W latach 1996-2000 Żaneta Berus piastowała prestiżowe stanowisko Konsula Handlowego w Konsulacie Generalnym RP w Chicago i odpowiadała za promocję polskiej gospodarki na rynku amerykańskim. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, ukończyła Wydział Handlu Zagranicznego. Swoją edukację kontynuowała w ramach licznych szkoleń i kursów. W 1999 roku ukończyła program biznesowy Values Management and Applied Prioritizing w Centrum Edukacyjnym Interclub w Chicago, rok później studium biznesowe Go Smart Business Starters i podyplomowe studium zarządzania na Northwestern Business College w Chicago. W 2010 roku do swoich naukowych osiągnięć dołączyła także dyplom studiów Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Za swoje działania na rzecz samorządu i zasługi dla promocji Polski, Żaneta Berus otrzymała w październiku 2013 roku Srebrny Krzyż Zasługi, drugie najważniejsze odznaczenie państwowe, przyznane przez Prezydenta Bronisława Komorowskiego. Także branża eventowa doceniła jej zaangażowanie. W 2012 roku uhonorowana została tytułem MP-12, jako menedżer obiektu w kategorii Dostawca-Venue, zaś rok później EXPO XXI Warszawa otrzymało nagrodę MP Power Awards 2013 – Power Venue w kategorii „Kongres venue”. W styczniu bieżącego roku Żaneta Berus odebrała kolejne wyróżnienie branżowe - tytuł „Osobowość Roku 2014” w kategorii „Menadżer obiektu”.
|
Konferencja Poland Meetings Destination |
|
Monika BiałkowskaDyrektor biura Warszawskiej Organizacji Turystycznej. Monika Białkowska jest absolwentką kierunku marketing i zarządzanie Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada kilkuletnie doświadczenie w dziedzinie budowania strategii marek, tworzeniu systemu identyfikacji wizualnej, brandingu i reklamie. Kierowała pracą i zarządzała zespołami projektowymi w znanych i cenionych agencjach brandingowych. Pełniła funkcję dyrektora zarządzającego i zasiadała w zarządzie firmy brandingowej – Brand Nature Access. Była także konsultantem PR dla Gutek Film. Od 2013 roku Monika Białkowska pełni funkcję Dyrektora Warszawskiej Turystycznej dbając o jej rozwój i angażując się w działania budujące i promujące wizerunek Warszawy na mapie branży turystyki indywidulanej i biznesowej. Warszawska Organizacja Turystyczna jest stowarzyszeniem o charakterze publiczno-prywatnym, platformą współpracy i integracji środowiska turystycznego w Warszawie. Członkiem inicjującym powstanie stowarzyszenia jest Miasto Stołeczne Warszawa. W chwili obecnej organizacja liczy 35 członków.
|
Konferencja Poland Meetings Destination |
|
Dr Krzysztof Celuch CMM, CITE, CISAbsolwent turystyki i rekreacji na AWF w Warszawie oraz doktor nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Prorektor ds. studenckich i współpracy międzynarodowej w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji (Grupa Uczelni Vistula), opiekun koła naukowego turystyki biznesowej, członek rady wydawniczej czasopisma „Problemy turystyki i rekreacji” oraz organizator studenckiej konferencji naukowej IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum Warsaw. Wykładowca akademicki studium Event Management SBE na Uniwersytecie Warszawskim oraz profesor wizytujący i kierownik projektów badawczych w San Diego State University. Kierownik Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej oraz autor raportu „Przemysł spotkań i wydarzeń w Polsce - Poland Meetings and Events Industry Report”. Założyciel i pierwszy prezes Międzynarodowego Stworzyszenia Organizatorów Spotkań MPI POLAND oraz członek rady dyrektorów Meeting Professionals International z siedzibą w Dallas, USA. Przewodniczący kapituły programu „Osobowość Roku MICE Poland”, juror konkursu MP POWER AWARD oraz nagrody Crystal Awards przyznawanej przez organizację Site z siedzibą w Chicago. W 2007 i 2008 roku przez magazyn „The Meeting Professional” został wyróżniony jako jeden z „30 osób poniżej 30 roku życia wywierająca największy wpływ na globalną społeczność spotkań”. Wyróżniony w nagrodą MPI RISE AWARD Young Professional Achievement (2010), nagrodą Pacesetter Award for Young Professionals by Convention Industry Council (2012) oraz wyróżnieniem „DMAI 30 under 30” dla liderów przemysłu spotkań (2013). Krzysztof jako jedyny Polak jest akredytowanym trenerem MPI Global Training, w 2009 zdobył tytuł Certificate of Incentive and Travel Executive (CITE), w 2010 tytuł Certificate Meetings Management (CMM), a w 2013 tytuł Certificate Incentive Specialist (CIS). Trener programu CSR Travelife oraz programu Certificate Incentive Specialist. W wolnym czasie słucha tradycyjnej muzyki ludowej i poszukuje nowych wyzwań.
|
Konferencja Poland Meetings Destination |
|
Gilles ClaviePrezes Zarządu, Dyrektor Generalny Orbis SA Gilles Clavie ma 45 lat. Karierę zawodową rozpoczął, w 1993, jako Dyrektor ds. Konsolidacji i Sprawozdawczości Finansowej Grupy Eridania Beghin-Say. W 2001 dołączył do Grupy Accor w Paryżu, pełniąc funkcję Dyrektora ds. Sprawozdawczości i Konsolidacji dla segmentu biznesu i turystyki. W latach 2004 - 2010 zajmował stanowisko Kontrolera Finansowego odpowiedzialnego za działy rachunkowości, skarbu i finansowych systemów informatycznych w Grupie Accor. Gilles Clavie dołączył do Orbis SA w styczniu 2011 roku, jako członek Komitetu Wykonawczego Spółki. Był odpowiedzialny m.in. za strategię, zarządzanie ryzykiem, wdrażanie systemów informatycznych i zarządzanie aktywami. Gilles Clavie utworzył także i*nbsp;przewodniczył Komitetowi Zarządzającemu Nieruchomościami, który koncentruje się na szczegółowej analizie różnych projektów inwestycyjnych i rozwojowych, zarządzaniu aktywami, budowie oraz utrzymaniu nieruchomości. W dniu 27 czerwca 2014 został powołany na stanowisko Prezesa Zarządu, Dyrektora Generalnego Orbis SA.
|
Konferencja Poland Meetings Destination |
|
Mateusz CzerwińskiGłówny specjalista, Warsaw Convention Bureau / Stołeczne Biuro Turystyki. Rodowity łodzianin, od lat zawodowo i prywatnie związany z Warszawą. W 2006 roku ukończył kulturoznawstwo na Uniwersytecie Łódzkim. Na ostatnim roku studiów wyjechał na stypendium do Instytutu Culture Studies na Uniwersytecie w Sztokholmie. Umiejętności marketingowe doskonalił na warsztatach strategicznych „Customer insight – widzieć, wiedzieć, rozumieć”, zorganizowanych przez Akademię questusa (2009) oraz na szkoleniach POT poświęconych badaniom marketingowym w turystyce (2012) i współpracy z agencjami reklamowymi (2012). Jako pierwszy w Polsce project manager wdrażał na organizowanych przez siebie konferencjach, wyjazdach motywacyjnych i „eventach” rozwiązania brytyjskiego standardu spotkań zrównoważonych BS 8901, które uwzględniają dbałość o środowisko naturalne i korzyści finansowe dla lokalnej społeczności. Odpowiadał m.in. za realizację dwóch pierwszych w Polsce kongresów, w pełni zgodnych z wymogami tego standardu. Obydwa odbyły sie w Łodzi; jeden - ogólnopolski, poświęcony chemii organicznej, drugi - międzynarodowy - dotyczył urbanistyki. Wzięło w nich udział łącznie 1600 osób. W oparciu o BS 8901 przygotował i wdrożył zrównoważony system zarządzania pięciogwiazdkowym hotelem Radisson Blu Kraków. Obiekt ten jako pierwszy na świecie hotel otrzymał certyfikat od niezależnej brytyjskiej firmy certyfikującej Sustainable Event Certification. W 2010 r. był inicjatorem aktywnego włączenia się Polski do grona państw opracowujących standard ISO 20121, który ma te same założenia co brytyjski standard BS 8901. Standardy ISO przygotowuje międzynarodowa organizacja International Standard Organization. W uznaniu tych osiągnięć został zaproszony do grona ekspertów opracowujących w 2010 roku strategię zrównoważonej edukacji dla Ministerstwa Środowiska RP. W Warsaw Convention Bureau, w którym pracuje od grudnia 2010 roku, jest odpowiedzialny za promocję stolicy Polski jako profesjonalnej destynacji spotkań na rynkach międzynarodowych (targi, prezentacje). Na potrzeby tych działań opracował interaktywną aplikację na iPady, prezentującą kompleksową ofertę MICE Warszawy. W ramach działań lokalnych koordynuje powstawanie corocznego raportu „Przemysł spotkań w Warszawie”, dba o relacje z warszawską branżą w ramach programu Partner Biznesowy WCB. We współpracy z Ambasadorami Kongresów, stara się pozyskać dla Warszawy jak najwięcej dużych kongresów naukowych. Równolegle, z upoważnienia Stołecznego Biura Turystyki, prowadzi międzynarodowy projekt unijny ONE BSR, którego celem jest wspólna promocja turystyczna miast regionu Morza Bałtyckiego, a także Warszawy na rynkach japońskim i amerykańskim. Działania projektowe obejmują opracowanie rozległych badań branżowych w USA i w Warszawie, przygotowanie i realizację kampanii marketingowej na obydwu rynkach docelowych, wizyty studyjne touroperatorów i dziennikarzy oraz wdrażanie z lokalną branżą innowacyjnego produktu „Live like locals” dla japońskich turystów.
|
Konferencja Poland Meetings Destination |
|
Anna GórskaBusiness Development Director w EXPO XXI Warszawa, wykładowca akademicki, Przewodnicząca Oddziału Europy Centralnej ICCA (International Congress And Convention Association), Wiceprezes ds. Członkostwa w MPI (Meeting Professionals International) Poland, Ambasador CONVENE. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego oraz Stanowego Uniwersytetu w Nowym Jorku. Członek Kapituły Ambasadorów Kongresów Polskich, Osobowość Roku 2014 w konkursie MP Power Awards w kategorii Convention Bureau. Doświadczony menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu organizacją, zespołami i dużymi imprezami, działający na rynku MICE, HoReCa i obiektów kulturalnych. Jeden z najskuteczniejszych promotorów miasta Gdańska na arenie międzynarodowej. Członek wielu międzynarodowych inicjatyw z naturalną łatwością zjednywania sobie ludzi. Wielokrotnie brała udział jako prelegent na krajowych i międzynarodowych konferencja. Pomysłodawca i koordynator nowej specjalności Kierunku Turystyka i Rekreacja w Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku, wykładanej w całości w języku angielskim pt. International Meetings Management.
|
Konferencja Poland Meetings Destination |
|
Szymon GutkowskiSzymon Gutkowski – jeden z założycieli i współwłaścicieli Grupy Corporate Profiles DDB, dyrektor generalny agencji reklamowej DDB Warszawa. Autor strategii marketingowych kilkudziesięciu firm w kraju i za granicą. Współtwórca koncepcji Lukas Banku, Euro Banku, Kaspi Banku i marki Expander. Ekspert w zakresie usług finansowych, mediów, telekomunikacji, FMCG i retail. Realizował duże projekty komunikacji społecznej na zlecenie polskiego rządu: Program Powszechnej Prywatyzacji, Pakiet Czterech Reform Społecznych Jerzego Buzka, Reforma Ubezpieczeń Społecznych. Zaangażowany w działalność społeczną – współtworzył kampanię przed referendum europejskim, inicjatywę Razem ’89, brał udział w pracach koalicji „Zmieniaj kraj, idź na wybory” oraz „Masz głos, masz wybór”. Członek zarządu Fundacji Batorego i przewodniczący Rady Strategicznej oraz Rady Fundacji i Stowarzyszenia Projekt: Polska. Prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Od 27 czerwca 2011 doradca społeczny Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej. W 2013 roku odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski.
|
Konferencja Poland Meetings Destination |
|
Marc HorsmansMenadżer ds. marketingu gospodarczego w Amsterdam Marketing (2006-obecnie). Amsterdam Marketing to organizacja zajmująca się marketingiem konsumenckim i gospodarczym aglomeracji amsterdamskiej. Koordynuje kampanie promocyjne Amsterdamu i promuje aglomerację w kraju i zagranicą. Działamy w obszarze promocji, informacji, badań i usług. Nasze specjalności to marketing i promocja, badania, analizy i doradztwo, a także inicjowanie i pobudzanie rozwoju innowacji i produktów.Zanim Marc Horsmans dołączył do Amsterdam Marketing, przez 20 lat pracował w branży hotelarskiej w takich sieciach hotelowych jak Marriott i Radisson Blu. Zajmował tam różne stanowiska w działach sprzedaży i marketingu. Podczas swojej kariery mieszkał i pracował zagranicą, w tym w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Hiszpanii i na Węgrzech. Największą wiedzę na temat sprzedaży destynacji zdobył zajmując się rejonem Karaibów, Meksyku i Hawajów w biurze sprzedaży we Frankfurcie nad Menem. Marc z wielką przyjemnością powrócił do wspaniałego miasta, jakim jest Amsterdam.
|
Konferencja Poland Meetings Destination |
|
Tom HultonDołączył do międzynarodowej agencji reklamowej Ogilvy & Mather w roku 1970, mając za sobą kilkuletnią karierę w armii brytyjskiej. Jako pracownik O&M przebywał w Londynie i Singapurze, gdzie zajmował się wieloma klientami z branży hotelarsko-turystycznej. Przez osiem lat związany był ze spółką Trusthouse Forte Hotels jako Dyrektor Sprzedaży w Regionie Azji, Pacyfiku i Bliskiego Wschodu. W tym czasie był także Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu w londyńskim hotelu Grosvenor House. W roku 1985 rozpoczął pracę w Londynie w sieci Supranational Hotels, będąc jej Dyrektorem Zarządzającym. Dzięki niemu, w ciągu siedmiu lat firma rozwinęła się w trzecie co do wielkości konsorcjum hotelowe zajmujące się rezerwacjami i marketingiem na świecie. Po trzech latach na stanowisku Sekretarza Generalnego Międzynarodowego Stowarzyszenia Hoteli z siedzibą w Paryżu, Hulton został Dyrektorem Naczelnym Międzynarodowego Stowarzyszenia Konferencji i Kongresów (ICCA) z siedzibą w Amsterdamie. Po prawie ośmiu latach pracy w ICCA, w lipcu 2002 r. postanowił powrócić do Wielkiej Brytanii, gdzie założył swoją własną firmę konsultingową. Obecnie Tom Hulton pracuje w firmie IMEX jako Dyrektor ds. Stosunków Międzynarodowych. Do jego zadań należy podnoszenie politycznego statusu turystyki biznesowej wśród kręgów rządowych całego świata. W uznaniu zasług dla branży, w roku 2011 stowarzyszenie ICCA przyznało Tomowi Hultonowi Nagrodę im. Moisesa Schustera, a w 2014 otrzymał on nagrodę Unity Award od stowarzyszenia Joint Meetings Industry Council (JMIC).
|
Konferencja Poland Meetings Destination
|
|
Tomasz JędrzejczakTomasz Jędrzejczak – ur. 7 grudnia 1981 roku w Rawie Mazowieckiej. Absolwent studiów socjologicznych w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Ukończył studia podyplomowe z zakresu pośrednictwa nieruchomościami w Wyższej Szkole Finansów Handlu i Finansów Międzynarodowych, z rolnictwa realizowane przez Centrum Doradztwa Rolniczego i SGGW, z zarządzania zespołem w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Akademię Rozwoju Regionalnego na Uniwersytecie Warszawskim w EUROREG, i w tej samej jednostce naukowej studia podyplomowe pt. Akademia Ewaluacji. Pracował m.in. w Wojewódzkim Urzędzie Pracy i Mazowieckiej Jednostce Wdrażania Programów Unijnych. Współpracował z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Prowadził firmy JTK Consulting oraz Maxprof, które specjalizowały się w pozyskiwaniu funduszy unijnych i prowadzeniu kampanii PR, także dla polityków i samorządowców. Zajmował się także doradztwem w zakresie PR oraz prowadził szkolenia m.in. z ekonomii społecznej, ewaluacji i pozyskania funduszy unijnych. Jest wykładowcą w Wyższej Szkole im. Bogdana Jańskiego, gdzie prowadzi zajęcia z negocjacji i psychologii w zarządzaniu. W okresie od grudnia 2012 r. do 25 lutego 2013 r. sprawował funkcję szefa gabinetu politycznego ministra gospodarki. Od 26 lutego 2013 do 19 grudnia 2014 był Sekretarzem Stanu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów odpowiedzialny m.in. za sprawy obywatelskie i obsługę Rady ds. Polaków na Wschodzie i Rady ds. Uchodźców. Interesuje się marketingiem politycznym, teorią administracji oraz socjotechniką. Jego pasją są podróże, gra w piłkę nożną, pływa. Jego ulubionym deserem jest szarlotka. Żona Katarzyna.
|
Konferencja Poland Meetings Destination
|
|
Andrzej JonasZałożyciel i redaktor naczelny The Warsaw Voice. Współtwórca Stowarzyszenia Dzieci Holocaustu w Polsce. Był Wiceprezesem Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, Prezesem Stowarzyszenia Dziennikarzy Europejskich – Sekcji Polskiej, Wiceprezesem Stowarzyszenia Dziennikarzy Europejskich. Odznaczony Odznaką Honorową Bene Merito. Komentator prasowy i telewizyjny. Gospodarz konferencji.
|
Konferencja Poland Meetings Destination |
|
Grzegorz KiszlukJeden z pionierów reklamy w Polsce. W latach 90-tych dyrektor działu mediów Publicis FCB i dyrektor generalny Optimedia Poland; członek zarządu ZKDP oraz pierwszy prezes rady nadzorczej PBC. Od 2003 do 2005 prezes rady nadzorczej Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce. Członek jury wielu festiwali, m.in.: Crackfilm, Złote Orły, Media Trendy, KTR. Laureat „Stalowego Przęsła 2004” w kategorii budowania mostów między różnymi poglądami i aspektami komunikacji rynkowej. Pierwszy redaktor naczelny magazynu Impact. Od 1999 właściciel Wydawnictwa Reklamowego AdPress i redaktor naczelny magazynu Brief. Twórca platformy Brief for Poland skupionej wokół marketingu miejsc.
|
Konferencja Poland Meetings Destination |
|
Alex KloszewskiByły dyrektor regionalny InterContinental Hotels Poland & Czech Republic, przez 9 ostatnich lat Dyrektor Działu Inwestycji Hotelowo-Rekreacyjnych oraz Partner w firmie Colliers International Poland. Od stycznia tego roku Partner Zarządzający spółki Hotel Professionals, którą otworzył wraz ze swoim zaufanym zespołem. Alex Kloszewski. jest związany z hotelarstwem od 1973r. Swoją karierę zawodową rozpoczął w Stanach Zjednoczonych, pracując dla sieci Marriott Hotels & Resorts. Był również zawodowo związany z Radisson Hotels, Wyndham Hotels International w miastach: Los Angeles, Dallas, San Antonio, New Orlean, Palm Beach na Arubie i Szczecin. Bezpośrednio przed rozpoczęciem pracy w Colliers, obejmował stanowisko dyrektora zarządzającego 5-cio gwiazdkowego hotelu InterContinental w Warszawie. W 2002r. Alex założył fundację Warsaw Destination Alliance, której zadaniem jest promocja Warszawy i rozwój lokalnej turystyki.
|
Konferencja Poland Meetings Destination |
|
Juliusz KłosowskiA graduate of the University of Warsaw (1982), is a historian by education. After graduation he worked as a journalist. He joined The Warsaw Voice as it was being launched in the autumn of 1988. In 1993, he became general manager of publisher Warsaw Voice SA, which specializes in English-language publications for foreigners living in Poland and for readers abroad. The company’s English-language publications include The Warsaw Voice and The Polish Science Voice magazines and the Poland’s Voice Daily news service. The company also has an English-language website (www.WarsawVoice.pl), which is popular among foreigners interested in Poland. Kłosowski is a member of the board of directors of the Warsaw Destination Alliance (WDA), a foundation that helps promote Warsaw internationally and supports the development of business tourism services in the city. He is also a member of the board of the Foundation for Corporate Social Responsibility (FCSR).
|
Konferencja Poland Meetings Destination |
|
Wojciech Liszka„Nie znam słowa ‘niemożliwe’”
Lubi wyzwania i ambitne projekty, które im bardziej są wymagające – tym lepiej. Całe swoje zawodowe życie poświęcił hotelarstwu i śmiało można powiedzieć, że zna tę branżę „jak własną kieszeń”. Karierę rozpoczął z rozmachem w największym kasynie na świecie – Foxwoods Resorts & Casino w Conncecticut, USA. W Polsce przez 11 lat związany był z prestiżową marką hoteli Radisson Blu w Szczecinie, Warszawie i Krakowie. Przechodził przez kolejne stopnie awansu – aż do fotela Dyrektora Sprzedaży i Marketingu krakowskiego hotelu tej marki. W swojej pracy jest niezwykle skuteczny i zawsze otwarty na ciekawe inicjatywy. Nigdy nie boi się tego co nowe, dotąd niepoznane i przez nikogo nieosiągnięte. Jego pomysły i działania przez lata wyróżniały Radisson Blu Hotel Kraków wśród konkurencji. W tym czasie obiekt został - między innymi - nagrodzony podczas Gali Business Traveller Awards jako najlepszy hotel biznesowy w Polsce i jako pierwszy hotel na świecie zdobył standard odpowiedzialnego biznesu BS8901. W wyniku tego magazyn Forbes wyróżnił krakowskiego Radissona jako laureata pierwszej edycji plebiscytu "Liderzy Zrównoważonego Rozwoju". Pomysłodawca i inicjator Kraków Business Run oraz Poland Business Run – charytatywnej imprezy sportowej, a obecnie największego w Polsce biegu sztafetowego, który trwale zapisał markę Radisson Blu w świadomości polskiego biznesu. Poza działalnością hotelową przewodniczy Radzie Biznesu Grupy Uczelni Vistula w Warszawie oraz od lat aktywnie angażuje się w działalność organizacji Meeting Professionals International Poland, której członkowie dwukrotnie powierzyli mu stanowisko Prezesa. W 2015 roku rozstał się z marką Radisson Blu, założył firmę Z-Factor oraz wziął udział w charakterze eksperta hotelowego w programie TVN – „Piekielny Hotel”. Jednak nadal podkreśla, że „to dopiero początek”. Prywatnie pasjonat i międzynarodowy sędzia koszykówki, zapalony biegacz i wieczny optymista. Ma swoje zdanie, siłę przebicia, chętnie dzieli się swoją wiedzą i pasją. W skrócie: Założyciel firmy Z-Factor Ekspert hotelowy programu „Piekielny Hotel” TVN Posiada 11 lat doświadczenia w hotelach Radisson Blu Współinicjator i współorganizator charytatywnego biegu biznesowego Poland Business Run Przewodniczący Rady Biznesu Grupy Uczelni Vistula w Warszawie 2011-2015 Dwukrotnie wybrany jako Prezes MPI Poland W latach 2008-2011 V-ce Prezes ds. Edukacji MPI Poland Nagrodzony w plebiscycie MICE Poland "Osobowość Roku 2010" Inicjator Meetings Week Poland Członek kapituł konkursowych: Osobowość Roku MICE Poland, MP Awards oraz Hotelarz Roku Członek komisji konkursowej Urzędu Miasta Krakowa oceniającej najciekawsze programy incentive w Krakowie oraz restauracyjnej komisji rekomendacyjnej Członek Krakowskiego Forum Turystyki |
Konferencja Poland Meetings Destination |
|
Tomasz MarszałłOd 2010 roku Tomasz Marszałł pełni funkcję Dyrektora Marketingu w PKO Banku Polskim. Podjął wyzwanie odświeżenia wizerunku największego polskiego banku. Jest zdobywcą Grand Prix i tytułu „Dyrektora Marketingu 2011 roku”. Jego kampanię reklamową repozycjonującą markę PKO Banku Polskiego, z udziałem Szymona Majewskiego nagrodzono Srebrnym Effie 2012. W tym samym roku została przyznana nagroda Golden Arrow za re-launch marki i za kampanię produktu „Konto za Zero“. Działania na rzecz rewitalizacji marki PKO Banku Polskiego znalazły ponadto uznanie w postaci nagrody Lampart 2011 i 2012 – najbardziej podziwianej przez bankowców kreacji marki bankowej. Zwieńczeniem działań w zakresie odświeżenia wizerunku Banku było Grand Prix w XV edycji Effie Awards 2014 za Long term marketing excellence – kampania „Idealny pracownik banku” z udziałem Szymona Majewskiego oraz brązowe Effie za kampanię produktu PKO Junior „Achilles”. W 2014 roku wydawnictwo „The Internationalist" zakwalifikowało go do grona „Top 50 Marketingowców Europy”. Przed przejściem do PKO Banku Polskiego, Tomasz Marszałł zarządzał ofertą produktową Allianz Banku. Był dyrektorem marketingu W. Kruk i grupy Vistula. Wcześniej tworzył wizerunek firmy z Grupy UniCredit – Xelion Doradcy Finansowi. Był także odpowiedzialny za marketing Pionu Bankowości Indywidualnej Banku PEKAO SA. Zdobył wtedy m.in. Srebrne Effie 2003 za kampanię reklamową Obligacji Banku PEKAO „Sharon” i pierwszy w Polsce Webstar za serwis internetowy Xelion.
|
Konferencja Poland Meetings Destination |
|
Jan MazurczakPrezes Zarządu Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej, w skład której wchodzi Poznań Convention Bureau. Kierowane przez niego PCB aktywnie zabiega o wydarzenia w Poznaniu, współpracując przy tworzeniu bidów z uczelniami, PCO i obiektami. Największym sukcesem jest pozyskanie międzynarodowego kongresu stomatologicznego FDI, na który zjedzie do Poznania w 2016 r. ok. 14 tys. dentystów z całego świata. Dba o wizerunek Poznania organizując system podróży studyjnych, w ramach którego Poznań odwiedziło ponad 50 grup organizatorów spotkań, dziennikarzy i biur podróży w 2014 r. Wprowadził w życie Poznański Barometr Turystyczny - pierwszy w Polsce system monitorujący w sposób ciągły ruch turystyczny (www.pbt.poznan.pl). Twórca pierwszej w Polce i Europie akcji marketingowej, wykorzystującą pomysł wyprzedaży w promocji miasta – akcji Poznań za pół ceny (dotychczas odbyło się siedem edycji, kopiowanej przez kilkadziesiąt destynacji w Polsce).
|
Konferencja Poland Meetings Destination |
|
Michał OlszewskiUrodzony w 1977 roku w Bydgoszczy. Absolwent na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Od października 2011 roku Zastępca Prezydenta m.st. Warszawy, wcześniej dyrektor Biura Funduszy Europejskich Urzędu m.st. Warszawy. Jako zastępca Prezydenta odpowiada za opracowanie strategii rozwoju m.st. Warszawy. Nadzoruje biura odpowiedzialne za pozyskiwanie funduszy europejskich, rozwój gospodarczy, politykę lokalową oraz geodezję i kataster.
|
Konferencja Poland Meetings Destination |
|
Magdalena PiaseckaOd 2008 r. Prezes Zarządu Convention Bureau – Wrocław. Aktywnie zajmuje się kreowaniem wizerunku Wrocławia jako interesującej destynacji dla turystyki biznesowej. Jej główne działania skupiają się na pozyskiwaniu dla Wrocławia prestiżowych wydarzeń oraz zarządzaniu eventami. Magda Piasecka z powodzeniem zrealizowała szereg projektów we współpracy z takimi instytucjami, jak: Ministerstwo Sportu i Turystyki, Polski Komitet Olimpijski, Narodowy Instytut Audiowizualny, Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, Polski Związek Koszykówki, Związek Piłki Ręcznej w Polsce, UEFA, Wrocławskie Centrum Badań EIT+. Magdalena Piasecka od pięciu lat współpracuje z Atlantic Council, amerykańskim think tankiem, zajmującym się polityką zagraniczną. Współpraca ta zaowocowała realizacją we Wrocławiu pięciu edycji prestiżowego wydarzenia, jakim jest Wrocław Global Forum, tworząc od 2010 roku cykliczne forum dyskusji. Magdalena Piasecka jest absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Studiów Podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Była stypendystką Rheinische Friedrich-Wilhelms-Universität w Bonn oraz beneficjentką programu IVLP, organizowanego w 2007 r. w USA, finansowanego przez Departament Stanu w Waszyngtonie. Piastowała stanowisko Przewodniczącej Wrocławskiej Rady Kobiet (2010-2012), w 2008 r. została członkiem Stowarzyszenia MPI, od 2010 r. jest członkiem Kapituły Programu Ambasadorów Kongresów Polskich. Od 2010 roku jest wykładowcą z zakresu Event Management w Wyższej Szkole Bankowej oraz w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu.
|
Konferencja Poland Meetings Destination |
|
Małgorzata Przygórska- SkowronKrakowianka, absolwentka UJ (filologia polska) oraz studiów podyplomowych z zakresu funduszy unijnych; w jednostkach samorządu terytorialnego pracuje od 2004 – najpierw w Krakowskim Biurze Festiwalowym, potem w Urzędzie Miasta Krakowa w Wydziale Turystyki i Promocji Miasta. Od 2013 roku kierownik Krakow Convention Bureau. Zainteresowania: literatura, film, muzyka
|
Konferencja Poland Meetings Destination |
|
Ireneusz RaśUr. 30 września 1972 w Proszowicach. Ukończył studia na Wydziale Historii Papieskiej Akademii Teologicznej w Krakowie. Związany z Platformą Obywatelską RP, Poseł V, VI, VII kadencji. W 1998 roku startuje w wyborach do Rady Dzielnicy Bieńczyce. Wygrywa i zostaje wybrany przewodniczącym Rady i Zarządu dzielnicy XVI. W wyborach samorządowych 2002 roku zostaje wybrany radnym Krakowa. W 2005 roku startuje do sejmu z 10. miejsca z listy Platformy Obywatelskiej i zdobywa mandat poselski. Zostaje zaproszony do prezydium klubu parlamentarnego PO.W wyborach do Sejmu RP w 2007 roku startuje z 3. miejsca na liście PO, zdobywa 15808 głosów, co jest czwartym wynikiem w okręgu. W VI kadencji pełni funkcję wiceprzewodniczącego sejmowej komisji kultury fizycznej, sportu i turystyki. W 2009 roku zostaje powołany na stanowisko wiceprzewodniczącego klubu parlamentarnego Platformy Obywatelskiej. Natomiast 22 maja 2010 roku zostaje wybrany szefem Małopolskiej Platformy Obywatelskiej. Od 2011 roku Przewodniczący Stowarzyszenia „ Tak, Kraków!”. Obecnie Przewodniczący Sejmowej Komisji Kultury Fizycznej, Sportu i Turystyki. Prywatnie mąż, ojciec trzech córek.
|
Konferencja Poland Meetings Destination |
|
Bożena StaniakBożena Staniak jest absolwentką Szkoły Głównej Planowania i Statystyki w Warszawie, obecnie Szkoła Główna Handlowa, którą ukończyła z wyróżnieniem. W 2000 r. uzyskała uprawnienia biegłego rewidenta. Pracę zawodową rozpoczęła w 1983 roku, w Targach Kielce pracuje od 1997 r. pełniąc od początku do chwili obecnej funkcję Wiceprezesa Zarządu połączoną ze stanowiskiem Dyrektora Ekonomicznego. Od lat zarządza z pozytywnymi efektami sferą ekonomiczno-finansową spółki wdrażając nowatorskie działania, często wykraczające poza problematykę ściśle ekonomiczną. Wprowadzone rozwiązania w istotny sposób wpływają na poprawę efektywności działania Targów Kielce skutkując coraz lepszymi wynikami finansowymi i stałą poprawą wskaźników ekonomiczno-finansowych, co przyczynia się do dynamicznego rozwoju firmy.
|
Konferencja Poland Meetings Destination |
|
Rafał SzmytkeJest absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie oraz Wydziału Prawa i Administracji UW. Ponadto zdobył tytuł Master of Business Administration- Rotterdam School of Management. Odbył również wiele szkoleń, między innymi w Civil Service College United Kingdom and International Public Service Unit Cabinet United Kingdom w zakresie planowania strategiczno – biznesowego. Doświadczenie zdobywał na kierowniczych stanowiskach w Urzędzie Kultury Fizycznej i Turystyki, Ministerstwie Zdrowia i jako dyrektor Departament Współpracy Regionalnej w Polskiej Organizacji Turystycznej. Swoją wiedzą wspierał też jako ekspert Program SAPARD – działanie 6, SAPARD PL 07/03 oraz projekt "Turystyka - wspólna sprawa" w ramach programu Europejskiego Funduszu Społecznego. Z turystyką związany od lat nie tylko zawodowo, ale także społecznie. Był między innymi współorganizatorem Ogólnopolskiego Rajdu „Palmiry” a obecnie pełni funkcję przewodniczący Sportowego Centrum Survivalu i Eksploracji. Ma na swoim koncie liczne publikacje, między innymi w: „Turystyka kwalifikowana” czy „Turystyka rekreacyjna oraz turystyka specjalistyczna”. Odznaczony Nagrodą II stopnia Rektora Akademii Wychowania Fizycznego za osiągnięcia zawodowe, Odznaką „Za Zasługi dla Turystyki” a także Srebrną Odznaką „Zasłużony Działacz Kultury Fizycznej. Rafał Szmytke jest instruktorem sportu: lekka atletyka, pływanie, judo, survival, strzelectwo sportowe, samoobrona. Ma patent żeglarza jachtowego, licencję pilota paralotniowego oraz płetwonurek II stopnia CMAS, PADI.
|
Konferencja Poland Meetings Destination |
|
Dr Bartłomiej WalasUrodzony w 1955 roku, zamieszkały w Krakowie. Absolwent AWF w Krakowie na Wydziale Turystyki i Rekreacji i studiów podyplomowych IREST na Sorbonie w zakresie turystyki międzynarodowej. Specjalista w zakresie polityki turystycznej i marketingu turystycznego. Nauczyciel akademicki pełniący aktualnie stanowisko dziekana Wydziału TIR w WSTiE w Suchej Beskidzkiej. Pracę dydaktyczną łączył z praktyką gospodarcza prowadząc przez dwa lata krakowskie przedsiębiorstwo turystycznej Wawel-Tourist oraz oddział Instytutu Turystyki. Od 1996 roku związany z UKFIT a następnie Polską Organizacją Turystyczną piastując w latach 1996-2008 stanowisko dyrektora Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej w Paryżu a od kwietnia 2008 roku pełni funkcję Wiceprezesa Polskiej Organizacji Turystycznej. Autor lub współautor 7 książek, w tym koncepcji strategii marketingowej Polski w sferze turystyki na lata 2012-2020, ponad 60 artykułόw naukowych i 23 prac naukowo-wdrożeniowych, wykonywanych na zleceniem administracji rządowej i samorządowej. Odznaczony brązowym i srebrnym krzyżem zasługi (Polska) oraz złotym medalem turystyki (Francja), odznaką „za zasługi dla turystyki”, odznakami: Honoris Gratie za zasługi dla Krakowa oraz za zasługi dla Polskiej Izby Turystyki.
|
Konferencja Poland Meetings Destination |
|
Ireneusz WęgłowskiJest od ponad dwudziestu lat Wiceprezesem Zarządu Orbis SA, wiodącego operatora i właściciela hoteli w Europie Centralnej i Wschodniej. Orbis jest notowany na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych od 1997 r., a jego większościowym akcjonariuszem jest francuski Accor (ma 53 % akcji). W portfolio Grupy Orbis znajduje się ponad 100 hoteli z 19 000 pokoi (03/2015). Węgłowski działał w obszarze zarządzania nieruchomościami, uczestniczył także w restrukturyzacji spółki, która miała na celu zmianę modelu biznesowego i skupienie się na hotelarstwie, jako podstawowej działalności firmy. Jest praktykiem i specjalistą w dziedzinie transakcji hotelowych, brał udział w realizacji wielu projektów zbycia niestrategicznych dla spółki nieruchomości. Jest absolwentem Warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej, zrealizował Program Rozwoju Zawodowego w Szkole Administracji Hotelowej Cornell University w Ithaca (USA). Ireneusz Węgłowski jest także Prezesem Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego – organizacji reprezentującej interesy polskich hotelarzy na szczeblu lokalnym, narodowym i Unijnym.
|
Konferencja Poland Meetings Destination |
|
Sławomir WróblewskiSKKP, Meeting Industry Institute. Dziennikarz-politolog, wykładowca akademicki, autor kilkuset artykułów dotyczących branży konferencyjno-kongresowej, edytor i wydawca katalogów i raportów. Prowadzi szkolenia i doradztwo w zakresie rozwoju firm i regionów z wykorzystaniem konferencji, kongresów, eventów biznesowych oraz inwestycji w turystyce biznesowej. Współzałożyciel Stowarzyszenia „Konferencje i Kongresy w Polsce”, obecnie wiceprezes. Menedżer Marki Turystyki Biznesowej w programie Unii Europejskiej. Współtwórca polskiego programu „Ambasadorowie Kongresów Polskich”. Inicjator znanych projektów branżowych: Katalogu Obiektów i Usług Konferencyjnych, Targów Turystyki Biznesowej, Europejskiej Akademii Organizatorów i Planistów Konferencji. W latach 1988-1995 attache kulturalny w Konsulacie RP w Chicago i dyrektor Ośrodka Informacji Turystycznej w Chicago. Prowadził firmy Meetings Management i Meetings Poland. Był dyrektorem marketingu i sprzedaży w firmach hotelarskich: HOTEL 500, BOSS, ANDERS GROUP. Od 2014 prowadzi Meeting Industry Institute www.meetinginstitute.pl
|