Rejestracja

AKTUALNOŚCI

20.02.2015
Minister Sportu i Turystyki - Andrzej Biernat, objął honorowy patronat nad Meetings Week 2015! Zapoznaj się z oficjalnym pismem.
17.06.2014
Bezłpatny Parking dla Uczestników Meetings Week! Pobierz etykietę parkingową.

Prelegenci

18 marca 2015 (środa)


 

Akademia SOIT, Siła motywacji

zdjęcie

Ania Jakubowski

Poland & Baltics Operations Director Coca-Cola Poland Services

Mieszka w Warszawie pracując dla The Coca-Cola Company jako Franchise General Manager na Polskę i kraje bałtyckie.
Z Coke System związana jest od 4 lat. Wcześniej pełniła funkcję Group Commercial Marketing Director w Coca-Cola Hellenic Bottling Company.
Przed rozpoczęciem kariery w  Coke System, przez 20 lat pracowała dla Procter&Gamble na terenie Ameryki Północnej oraz Wschodniej, Centralnej i Zachodniej Europy. Odpowiedzialna była za takie obszary jak sprzedaż i marketing, operacje, budowanie strategii i rozwój rynku.
 Urodziła się i dorastała w Kanadzie, gdzie ukończyła  z wyróżnieniem Wilfrid Laurier University (Ontario, Kanada) uzyskując tytuł Bachelor of Business Administration. Większość zawodowego życia spędziła za granicą mieszkając w Polsce, Niemczech, Belgii, Szwajcarii i Grecji. Posiada podwójne obywatelstwo wynikające z jej polskich korzeni.
Poza pracą Ania lubi wspierać społeczności w których żyje. W 2011 roku otrzymała nagrodę The International Alliance for Women (TIAW) - World of Difference 100 Award w uznaniu za jej wysiłki w celu wzmocnienia ekonomicznej pozycji kobiet. Oprócz inicjatyw związanych z polepszaniem pozycji kobiet, Ania działa też aktywnie jako mentor studentów i młodych liderów w różnych związkach uniwersyteckich. Wielokrotnie sędziowała w konkursie International Hult Prize. Ostatnio w Polsce wspierała Global Shapers Polish Chapter i uruchomienie ich programu mentoringowego M4S. Obecnie piastuje stanowisko w Radzie Dyrektorów reprezentując The Coca-Cola Company w Polsko-Amerykańskiej Izbie Handlowej.
 

Akademia SOIT, Siła motywacji

zdjęcie

Marcin Rzucidło


Wierzę, że ludzie, firmy i organizacje potrafią się zmienić.
Wierzę, że potrafią żyć, pracować i funkcjonować lepiej.
Wierzę, że mogę im w tym pomóc.
Dlatego szkolę, doradzam i rozwijam.
Autor, mówca, trener, coach, doradca. Praktyk biznesu.
Ekspert w wykorzystywaniu umiejętności osobistych w budowaniu sukcesu zawodowego oraz wykorzystywaniu kompetencji zawodowych w osiąganiu sukcesu osobistego.
Przez piętnaście lat pracował w międzynarodowych firmach, takich jak: Unilever, L’Oréal i British American Tobacco. Zajmował się sprzedażą i marketingiem, zarówno na poziomie strategicznym, jak i operacyjnym. Uczestniczył w projektach zmian i reorganizacji sposobu działania firm. Był członkiem zespołów odpowiedzialnych za wyznaczanie strategicznych kierunków rozwoju firmy, jak i za bieżące zarządzanie wynikami biznesowymi. Wielokrotnie miał okazję budować i rozwijać zespoły, z którymi wymierne rezultaty.
Obecnie, piąty rok wspiera rozwój ludzi i organizacji jako autor, mówca, trener, coach i doradca.
Wymiana doświadczeń, wspieranie rozwoju i budowanie potencjału na przyszłość ludzi, zespołów i organizacji to fundament jego obecnej działalności.
Doświadczenie w firmach działających w zróżnicowanych branżach, o różnych modelach biznesowych i kulturach organizacyjnych, praca z różnorodnymi ludźmi oraz pasja odkrywania i rozwijania nowych zagadnień powodują, że jego warsztaty, seminaria i spotkania coachingowe to nieszablonowe spotkania pełne ciekawej wiedzy i praktycznych rozwiązań.

Pracuje nie tylko na poziomie przekazania wiedzy, przyswajania narzędzi oraz wypracowania oczekiwanych rezultatów. Wartością dodaną jest także podejście mające kształtować postawę i kreatywne sposoby myślenia, które wyposażą uczestników tych spotkań w umiejętność skutecznego radzenia sobie z kwestiami, które później pojawią się w ich życiu i pracy.

Kreatywność połączona z dyscypliną i konsekwencją działania to elementy, które bardzo często pomagają mu w kreowaniu nowych i skutecznych rozwiązań osobistych i biznesowych, zarówno w przypadku projektów szkoleniowych, rozwojowych, jak i doradczych.
 

Akademia SOIT, Siła motywacji

zdjęcie

Paul Miller

Po ukończeniu studiów na kierunku hotelarstwa i gastronomii Paul Miller rozpoczął swoją karierę na dworze królewskim w Pałacu Buckingham. Po czterech latach w królewskiej służbie i krótkim okresie pracy za granicą wrócił do wielkiej Brytanii, gdzie w 1988 roku rozpoczął pracę w branży incentive travel w londyńskim Destination Managament Company. Jest żonaty i ma trójkę dzieci. Lubi śpiewać i pisać teksty piosenek, nagrywał w słynnym Abbey Road Studios.
Na przestrzeni lat zajmował się wieloma prestiżowymi programami incentive i spotkaniami w Wielkiej Brytanii, włączając Young Presidents’ Organisation, American College of Trial Lawyers oraz American Bar Association z udziałem wielu osobistości i polityków. Był zaangażowany również w dwa programy sponsorskie Igrzysk Olimpijskich 2012 w Londynie. Posiada szeroką wiedzę i doświadczenie w dziedzinie organizacji incentive travel, od małych grup VIP aż po wydarzenia powyżej 9000 uczestników.
Paul jest aktywnym członkiem SITE od 1999 roku. W 2003 roku został wybrany do zarządu oddziału w Wielkiej Brytanii, gdzie w 2005 i 2006 roku piastował stanowisko Prezesa. W 2006 roku otrzymał tytuł  Członka Roku SITE, a w 2008 roku przewodniczył Międzynarodowej Konferencji. W 2010 roku dołączył do Międzynarodowej Rady Dyrektorów. W styczniu 2014 roku został Prezesem SITE.
W 2005 roku Paul dołączył do Rady Dyrektorów firmy SPECTRA – Destination Managament Company z biurami w Londynie i Edynburgu. Firma powstała w 1951 roku. Zajmuje się organizacją takich wydarzeń jak: programy incentive, konwencje, branżowe i korporacyjne spotkania, programy ‘de luxe’ dla specjalnych grup.

 

Akademia SOIT, Siła motywacji

zdjęcie

Stephen Murphy

Stephen jest coachem akredytowanym przez European Mentoring & Coaching Council, posiada tytuł Master Practitioner. To człowiek z wielokulturowym, niezwykle zróżnicowanym doświadczeniem.
Brytyjczyk żyjący w Polsce. Posiada ponad trzydziestoletnie doświadczenie zawodowe zdobywane w  firmach takich jak P&G, Reckitt Benckiser, Coca-Cola Bottlers i PZ Cussons. Na obszarach krajów takich jak Wielka Brytania, Grecja, Maroko, Tunezja, Jemen, Rosja i Polska pracował w sprzedaży, marketingu oraz krajowym i regionalnym zarządzie.
Prowadził i był odpowiedzialny za międzynarodowe operacje start-up, w rozwiniętych i trudnych lokalizacjach; projekty znaczących zmian organizacyjnych. Realizował zadania z zakresu business turnaround i przekształcania zespołów kierowniczych w efektywnie działające jednostki.
Obecnie jest coachem i mentorem w Europie i w Chinach. Pracuje z liderami wyższego szczebla, indywidualnie i w zespołach, koncentrując się na obszarach  samoświadomości i wpływów operacyjnych. Współpracuje z branżami FMCG, ubezpieczeniową, bankową, informatyczną, prawną, inżynieryjną, logistyczną, farmaceutyczną, alkoholową I chemiczną. 
 

Akademia SOIT, Siła motywacji

zdjęcie

Dr hab. Robert Kozielski

Pracuje jako wykładowca na Uniwersytecie Łódzkim. Jest stypendystą Fundacji Fulbrighta (USA, Willamette University) oraz członkiem Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk. Uzyskał tytuł Chartered Marketer wydawany przez The Chartered Institute of Marketing w Londynie – największą i najstarszą na świecie instytucję szkoleniowo-konsultingową specjalizująca się w dziedzinie marketingu.
Robert Kozielski specjalizuje się w strategiach rynkowych przedsiębiorstw, analizach strategicznych i ocenie efektywności działań marketingowych organizacji. Autor ponad 100 publikacji książkowych i artykułów z zakresu działalności rynkowej, wydawanych w Polsce i za granicą. Wygłaszał referaty, prezentacje, a także uczestniczył w wielu konferencjach i seminariach w Polsce i za granicą.
W ciągu dwudziestoletniej pracy szkoleniowo-konsultacyjnej pracował między innymi z takimi firmami jak Unilever, Microsoft, Hewlett-Packard, Merck, Danone, Johnson&Johnson, Bayer, mBank, Aflofarm, Telekomunikacja Polska S.A., Polpharma, Merck, Abbott, BRE Bank, LOTOS i inne. Pracował także w Zarządzie Grupy Kapitałowej REDAN. Był członkiem Rad Nadzorczych GK REDAN S.A., CAM Media S.A. Jest także współzałożycielem firmy Questuspoint sp. z o. o., która zajmuje się działaniami badawczo-doradczymi prowadzonymi w oparciu o wykorzystanie informacji pochodzących z tzw. źródeł wtórnych. Członek Rady Fundacji „Happy Kids”, która buduje i opiekuje się rodzinnymi domami dziecka.
 

Akademia SOIT, Siła motywacji

zdjęcie

Grażyna Słomska

Psycholog, specjalista ds.marketingu i PR, certyfikowany coach i trener; wykładowca w krakowskiej WSE, wiceprezeska Amplifica.
„Mam mocną wiarę w to, że każda firma może skuteczniej osiągać swoje cele, dzięki odwoływaniu się do potencjału związanych z nią ludzi: klientów, pracowników, partnerów. Jako psycholog, marketingowiec i PR-owiec jestem zafascynowana sięganiem do tego potencjału. Wiem, że pozwala on na tworzenie unikalnych i skutecznych rozwiązań.  Jako akredytowany coach towarzyszę firmom w przechodzeniu z "zasobowego", industrialnego stylu zarządzania na styl coachingowy. Widzę, jak wszystko to, pozwala ludziom, firmom osiągać wyniki.  Moje doświadczenie zawodowe doprowadziło mnie do tworzenia systemów wsparcia sprzedaży. Są one odpowiedzią na stan permanentnej zmiany, którego doświadczają firmy w naszych czasach. Pasjonuje mnie łączenie w nich elementów z różnych dziedzin: HR, reklamy, marketingu, PR,... Wszystko po to aby wzmocnić efekt".
 

Akademia SOIT, Siła motywacji

zdjęcie

Tomasz Dutkiewicz

Prezes Zarządu firm Nautica Incentive i Amplifica, członek SOIT, wykładowca na krakowskiej AWF, certyfikowany trener specjalizujący się w obszarach motywacji i inspiracji w zarządzaniu, autor publikacji na tematy związane z ewolucją zachowań konsumenckich i jej wpływem na nowoczesny marketing oraz sprzedaż.
Aktywista, pasjonata, instruktor wielu outdoorowych aktywności,  połączenie tych pasji ze znajomością procesów społecznych i potrzeb odbiorców pozwoliło mu stworzyć szereg autorskich projektów z obszarów wsparcia sprzedaży łączących motywację, inspirację, high technologię i incentive travel.
 

Akademia SOIT, Siła motywacji

zdjęcie

Łukasz Gumowski

Praktyk branży reklamowej od ponad 10 lat. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Prawa), specjalizacja ‒ prawo reklamy. Ukończył 2-letnie studia MBA realizowane przez London Business School oraz Szkołę Biznesu Politechniki Warszawskiej. Sprawował funkcje dyrektora artystycznego i kreatywnego, a także kierował pracami zespołów kreatywnych zarówno w sferze offline jak i online. Posiada 8 lat doświadczenia jako członek zarządu i partner kreatywny agencji marketingu zintegrowanego Plej. W swojej karierze zawodowej pracował między innymi dla takich marek jak Play, PKO BP, Liberty Direct, Eutelsat, czy marki z grupy LPP S.A. W roku 2013 otrzymał nagrodę Kreatywny Roku Branży Eventowej 2013 (MP Power Awards).
 

Akademia SOIT, Siła motywacji

zdjęcie

Grzegorz Błażewicz

Założyciel i Prezes Zarządu firmy Benhauer. Współtwórca SALESmanago Marketing Automation, 6 na świecie systemu do automatyzacji marketingu z którego korzysta ponad 2000 firm w 30 krajach. Posiada ponad 15 lat doświadczenia w polskiej i międzynarodowej branży marketingowej. Doświadczenie zdobywał w firmach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie. W latach 2001 - 2006 pracował jako Dyrektor Marketingu Grupy Kapitałowej Comarch, lidera IT w Europie Centralnej. W latach 2006 - 2008 był prezesem zarządu portalu internetowego Interia.pl - spółki notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Opowie on o spożytkowaniu nowoczesnych technologii IT w obszarach marketingu i wspierania sprzedaży ze szczególnym uwzględnieniem narzędzi auto-marketingowych oraz technologii iBeacons.

ORGANIZATORZY

 
 więcej o organizatorach

Partnerzy

Ministerstwo Sportu i Turystyki Stadion Narodowy w Warszawie Syskonf Conventica Muzeum Narodowe w Warszawie Zamek Królewski w Warszawie

Sponsorzy

Orbis SGTiR MeetingsPoland.pl meeting.pl ISTV Brand24 ICE
Budda Play

Patronat branżowy

Patronaty medialne