Rejestracja

AKTUALNOŚCI

20.02.2015
Minister Sportu i Turystyki - Andrzej Biernat, objął honorowy patronat nad Meetings Week 2015! Zapoznaj się z oficjalnym pismem.
17.06.2014
Bezłpatny Parking dla Uczestników Meetings Week! Pobierz etykietę parkingową.

Prelegenci

19 marca 2015 (czwartek)

 
 

Skuteczne strategie pozyskiwania konferencji i eventów dla Twojego obiektu. Współorganizatorzy: SKKP, IRH, PPH & R

zdjęcie

Daniel Błaszkiewicz

Grupa Anders
Od 11 lat związany ze sprzedażą i marketingiem w Hotelu Anders w Starych
Jabłonkach. Początkowo odpowiedzialny za obsługę Gości biznesowych, po
czym później szefował działowi marketingu i sprzedaży odpowiadając za
konkretne działania skierowane do Gości indywidualnych i branży MICE, a
od 4 lat dyrektor ds. marketingu i sprzedaży Hotelu Anders.
Współtworzył program lojalnościowy WYJĄTKOWY GOŚĆ w Grupie Anders,
dyrektor operacyjny podczas Światowych Turniejów w Siatkówce Plażowej
organizowanych przez Hotel Anders w Starych Jabłonkach. Wyróżniony
nagrodą HOTELARZA ROKU 2014 w kategorii "Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Hotelu Niezależnego" w konkursie organizowanym przez magazyn HOTELARZ i firmę doradczą HORWATH HTL.

 

Skuteczne strategie pozyskiwania konferencji i eventów dla Twojego obiektu. Współorganizatorzy: SKKP, IRH, PPH & R

zdjęcie

Marta Hancock

Orbis/Accor
Dyrektor Revenue Management w Polsce i krajach bałtyckich, w których odpowiada za 55 hoteli. Pracuje w Grupie Hotelowej Orbis od stycznia 2011 roku. Swoje pierwsze doświadczenia w branży hotelarskiej zdobywała od 2002 roku. Od maja 2007 r. pracowała na stanowisku Revenue Manager w LOUVRE HOTELS i SATORIA GROUP. Marta Hancock jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej na kierunku stosunków międzynarodowych. Prywatnie lubi gotować, czytać ksiązki i chodzić do kina. 
 

Skuteczne strategie pozyskiwania konferencji i eventów dla Twojego obiektu. Współorganizatorzy: SKKP, IRH, PPH & R

zdjęcie

Michał Kozak

Mazurkas Conference Centre & Hotel
Dyrektor generalny MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel **** oraz
Mazurkas Catering 360°. Od początku swojej historii zawodowej związany z
branżą hotelarską, rozpoczynając jako recepcjonista i przechodząc przez
kolejne szczeble zawodowe w hotelu. Z branżą MICE związany od 16 lat. Na
co dzień zarządza ponad 130-osobowym zespołem w jednym z największych
przyhotelowych centrów konferencyjnych w Polsce – MCC Mazurkas
Conference Centre & Hotel ****w Ożarowie Mazowieckim. Odpowiedzialny
jest również za zarządzanie i rozwój wiodącej firmy cateringowej
Mazurkas Catering 360°, specjalizującej się w obsłudze cateringowej
największych i najbardziej prestiżowych wydarzeń na terenie całej
Polski. Osobowość Roku MICE POLAND 2012 w kategorii „manager obiektu” oraz zdobywca głównej nagrody MP Power Awards w kategorii „dostawca cateringu”. Wykładowca w pierwszym w Polsce podyplomowym Studium Event Management na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
 

Skuteczne strategie pozyskiwania konferencji i eventów dla Twojego obiektu. Współorganizatorzy: SKKP, IRH, PPH & R

zdjęcie

Przemysław Orchowicz

Orbis/Accor
Dyrektor Działu Sprzedaży w Biurze Zarządu Grupy Hotelowej Orbis SA.
Były dyrektor hotelu Novotel Poznań Malta, były dyrektor Novotel Łódź
Centrum, był też odpowiedzialny za sprzedaż w Hotelu Novotel Warszawa
Centrum.
 

Skuteczne strategie pozyskiwania konferencji i eventów dla Twojego obiektu. Współorganizatorzy: SKKP, IRH, PPH & R

zdjęcie   

Ewa Rożnowska-Michałowska

Instytut Rynku Hotelarskiego
Trener z zakresu revenue menagment, doradca branżowy. Od kilku lat
związana z międzynarodowym środowiskiem hotelarskim, do 2011 roku
dyrektor Oddziału Poznań firmy Netmedia Business Travel. Obecnie zajmuje
się procesami restrukturyzacji hoteli. Posiada duże doświadczenie w
pracy na stanowisku revenue managera oraz specjalisty ds. sprzedaży
korporacyjnej. Zarządzała także tożsamością marki hotelu oraz zasobami
ludzkimi. Pracowała jako revenue manager m. in. w Domina Poznań
residence; Domina Hotels & resorts milan; Domina Coral Bay Hotels,
Casino & resort (sześć hoteli 4 i 5*) Sharm el Sheikh, Egipt; IBB
Andersia Hotel Poznań. Posiada doświadczenie w controllingu finansowym.
Prowadzi szkolenia z zakresy sprzedaży oraz revenue managment w
Instytucie Rynku Hotelarskiego, wykłada przedmioty z zakresu zarządzania
zasobami ludzkimi oraz analizy sprzedaży na Uniwersytecie Adama
Mickiewicza w Poznaniu.
 

Skuteczne strategie pozyskiwania konferencji i eventów dla Twojego obiektu. Współorganizatorzy: SKKP, IRH, PPH & R

zdjęcie

Lidia Wiszniewska

Radisson Blue
Od 22 lat związana z międzynarodowym operatorem hoteli Carlson Rezidor
przechodząc wszystkie szczeble kariery zawodowej od kelnerki po
Dyrektora Generalnego. Pracowała przy otwarciach i przejęciach hoteli w
Polsce, Bułgarii i Rosji. Ostatni hotel zarządzany przez Lidię to 30
letni obiekt z 1200 pokojami, zapleczem konferencyjnym na 1500 osób oraz
parkiem wodnym na 1000 gości, zatrudniający ponad 600 pracowników + 150 outsourcing, imprezy do 2500 uczestników. Jest cenionym specjalistą przy przejmowaniu i rebrendingu obiektów, reorganizacji i standaryzacji,
wprowadzaniu i pozycjonowaniu hoteli na rynku. Ekspert i trener
korporacyjny ds. zarządzania kryzysowego oraz zarządzania trudnymi
zespołami, zmianami kulturowymi a także reorganizacji, optymizacji
struktur, procesów i wyników finansowych. Absolwentka; Master of
Business Administration/Finance Academy of Entrepreneurship and
Management, Warsaw oraz Certification in Advanced Marketing,
Professional Development Program,  Cornell University, Ithaca, USA.
Obecnie Dyrektor Generalny hotelu Radisson Blu w Krakowie.
 

Skuteczne strategie pozyskiwania konferencji i eventów dla Twojego obiektu. Współorganizatorzy: SKKP, IRH, PPH & R

zdjęcie

Sławomir Wróblewski

SKKP, Meetings Industry Institute
Dziennikarz-politolog, wykładowca akademicki, autor kilkuset artykułów
dotyczących branży konferencyjno-kongresowej, edytor i wydawca katalogów
i raportów. Prowadzi szkolenia i doradztwo w zakresie rozwoju firm i
regionów z wykorzystaniem konferencji, kongresów, eventów biznesowych
oraz inwestycji w turystyce biznesowej. Współzałożyciel Stowarzyszenia „Konferencje i Kongresy w Polsce”, obecnie wiceprezes. Menedżer Marki Turystyki Biznesowej w programie Unii Europejskiej. Współtwórca polskiego programu „Ambasadorowie Kongresów Polskich”. Inicjator znanych projektów branżowych: Katalogu Obiektów i Usług Konferencyjnych, Targów Turystyki Biznesowej, Europejskiej Akademii Organizatorów i Planistów Konferencji.  W latach 1988-1995 attache kulturalny w Konsulacie RP w Chicago i dyrektor Ośrodka Informacji Turystycznej w Chicago. Prowadził firmy Meetings Management i Meetings Poland. Był dyrektorem marketingu i sprzedaży w firmach hotelarskich: HOTEL 500, BOSS, ANDERS GROUP. Od 2014 prowadzi Meeting Industry Institute www.meetinginstitute.pl
 

Skuteczne strategie pozyskiwania konferencji i eventów dla Twojego obiektu. Współorganizatorzy: SKKP, IRH, PPH & R

zdjęcie

Magdalena Żelech

Zdrojowa Hotels
Kierownik Działu Sprzedaży Konferencji Zdrojowa Hotels. Odpowiada za
rozwijanie sprzedaży usług MICE w obiektach sieci
Zdrojowa Hotels. Posiada ponad 12 lat doświadczenia w zakresie
sprzedaży, a od ponad 10 związana jest z branżą turystyczną. Umożliwiło
jej to zdobycie kompetencji z zakresu sprzedaży bezpośredniej,
prowadzenia projektów dla największych korporacji oraz zarządzania, w
tym motywowania i szkolenia zespołów sprzedaży. Dotychczas odpowiadała
za działania sprzedażowe z segmentu MICE na stanowiskach kierowniczych w 4 gwiazdkowym hotelu, dużego touroperatora z zagranicznym kapitałem,
oraz firm zajmujących się organizacją eventów, konferencji, incentive
oraz turystyką przyjazdową. Była nominowana do Osobowości Roku 2013 MICE Poland w kategorii Menedżer Obiektu. Absolwentka psychologii na
Uniwersytecie Warszawskim i licznych szkoleń personalnych.
 

Skuteczne strategie pozyskiwania konferencji i eventów dla Twojego obiektu. Współorganizatorzy: SKKP, IRH, PPH & R

zdjęcie

Anna Nowakowska

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie na kierunku Turystyka i Rekreacja. Doktorantka. Jedna z inicjatorek założenia Stowarzyszenia Branży Eventowej, którego obecnie jest Członkiem Zarządu oraz Kierownikiem ds. Projektów Edukacyjnych. Współtwórczyni studium podyplomowego Event Management przy Wydziale Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczęła jako specjalista ds. konferencji i bankietów w Mazurkas Conference Centre & Hotel w Ożarowie Mazowieckim. Obecnie zatrudniona w Hotelu NARVIL**** Conference & Spa jako Manager ds. Kluczowych Klientów gdzie odpowiedzialna jest za kompleksowe przygotowanie i koordynację imprez z sektora MICE. Pochłania ją hotelarstwo, event marketing, eventy plenerowe (w tym wesela), animacja czasu wolnego oraz szkolnictwo. Wykładowca, prelegent, ekspert ds. lokacji. Prowadzi branżowego bloga strefaMICE.pl
 

Skuteczne strategie pozyskiwania konferencji i eventów dla Twojego obiektu. Współorganizatorzy: SKKP, IRH, PPH & R

zdjęcie

Olga Krzemińska-Zasadzka

Agencja Power
Liderka. Założycielka. Oaza spokoju podczas wydarzeń. Aktywistka branży eventowej. Aż trudno uwierzyć, że tak wiele cech łączy się w jednej osobie. A jednak! Olga Krzemińska-Zasadzka powołała do życia Agencję Power (dawniej Power Sport), pod swoje skrzydła wzięła wielu młodych zdolnych i stworzyła jedną z najlepszych agencji eventowych w Polsce. Dba o to, by zespół zawsze miał ręce pełne roboty i stawia przed nim kolejne wyzwania.
W pracy wyraża swoje zamiłowanie do aktywności a na narty i snowboard, wyjeżdża nurkować na safari, na kitesurfig, rafting, kajaki itratwy. Mimo swojej żywiołowości ma stalowe nerwy i zachowuje spokój w każdej sytuacji. Niespodzianką dla wielu osób są jej sportowe osiągnięcia: w latach 2002-2004 była Vice Mistrzynią Polski w Squashu.
Dba o rozwój branży i jest V-ce Prezesem Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej (SBE). Współtworzyła klub Elite Circle (współorganizowała Rage-Race 2008-2010, Rage Revolution 2012 i Rage 2013).
 

Skuteczne strategie pozyskiwania konferencji i eventów dla Twojego obiektu. Współorganizatorzy: SKKP, IRH, PPH & R

zdjęcie

Tomasz Makaruk

i360
Prezes Zarządu i współwłaściciel i360 – wiodącego dostawcy profesjonalnych usług organizacji i zarządzania programami lojalnościowymi i motywacyjnymi z ponad 19 letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie zarządzania, marketingu i sprzedaży. Spółka i360 została uznana za lidera kategorii „Posiada umiejętność skutecznych organizacji programów lojalnościowych” w latach 2013, 2012, 2011 przez MB SMG/KRC w ogólnopolskim badaniu prowadzonym wśród marketerów – organizatorów programów lojalnościowych. i360 została także uhonorowana przez Dziennik Gazetę Prawną za SuperBohatera małych i średnich przedsiębiorstw (2014 r.) oraz za najszybciej rozwijającą się spółkę w woj. mazowieckim (2013 r.)
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w której obronił pracę doktorską z zakresu nauk o zarządzaniu. Ukończył „Leading Professional Service Firms” na Harvard Business School w ramach Executive Education. Od 3 lat prowadzący największej konferencji programów lojalnościowych „Poland & CEE Loyalty Summit”. Członek kapituły Gali Loyalty Awards – wyróżniającej wiodące programy lojalnościowe. Autor wielu publikacji i wystąpień poświęconych programom lojalnościowym i promocjom sprzedaży, prowadzi bloga poświęconego tematyce marketingowej: www.marketingbusinessblog.pl Zainteresowania pozazawodowe Tomasza dotyczą neonatologii. Współzałożyciel i od 12 lat Prezes Zarządu organizacji pożytku publicznego - Fundacji Wcześniak, która wspiera
i edukuje rodziców przedwcześnie urodzonych dzieci.W wolnym czasie biega maratony oraz uczestniczy w zawodach biegów górskich.

ORGANIZATORZY

 
 więcej o organizatorach

Partnerzy

Ministerstwo Sportu i Turystyki Stadion Narodowy w Warszawie Syskonf Conventica Muzeum Narodowe w Warszawie Zamek Królewski w Warszawie

Sponsorzy

Orbis SGTiR MeetingsPoland.pl meeting.pl ISTV Brand24 ICE
Budda Play

Patronat branżowy

Patronaty medialne