Rejestracja

AKTUALNOŚCI

20.02.2015
Minister Sportu i Turystyki - Andrzej Biernat, objął honorowy patronat nad Meetings Week 2015! Zapoznaj się z oficjalnym pismem.
17.06.2014
Bezłpatny Parking dla Uczestników Meetings Week! Pobierz etykietę parkingową.

Prelegenci

20 marca 2015 (piątek)


 

IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum Warsaw

zdjęcie

Bogdan Wąsiel

Aktor, reżyser, scenarzysta, dramoterapeuta, creative director. Współzałożyciel i prezes zarządu Teatru i Fundacji Wierzbak. Uczestniczył w krajowych i zagranicznych festiwalach teatralnych, jest laureatem wielu nagród artystycznych (m.in. Nagrody Artystycznej Młodych im. St. Wyspiańskiego oraz nagrody Ministra Kultury i Sztuki). Autor i współrealizator cykli programów telewizyjnych poświęconych aktywności artystycznej dzieci i młodzieży (Grand Prix na międzynarodowym festiwalu twórczości telewizyjnej SCIENCE & IMAGE w Paryżu w 1996 r. za cykl „Teatr jak życie”).
Autor i realizator programów artystyczno-wychowawczych. Juror festiwali i przeglądów teatrów dzieci i młodzieży. Autor nowatorskich metod dramoterapeutycznych i artystyczno-wychowawczych. Trener specjalizujący się w działaniach integracyjnych i rozwijających kreatywność, a w szczególności drama based training.
Współpracując z wieloma agencjami reklamowymi opracowywał i realizował projekty eventów i akcji promocyjnych dla największych firm i korporacji, m.in. Telekomunikacji Polskiej, Orange, Giełdy Papierów Wartościowych, Bosch, ENEA, Generali, Hewlett-Packard, Komisja Europejska, SEGRO, Coca-Cola, Kompanii Piwowarskiej, B.A.T. Banku Zachodniego WBK, ING Banku Śląskiego.
Obecnie dyrektor kreatywny agencji JETEVENTS. W 2013 roku został laureatem pierwszej edycji konkursu MP Power Awards w kategorii Kreatywny Roku Branży Eventowej. Jest także przewodniczącym jury konkursu Kreatywny Roku Branży Eventowej oraz jurorem konkursu Innovation Awards, organizowanego przez SKM SAR.
 
 

IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum Warsaw

zdjęcie

Jarosław Sądej

Jarosław Sądej, absolwent Politologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz Podyplomowego Studium PR w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.  Uczestnik szkoleń z zakresu komunikacji marketingowej, strategii sprzedaży, zarzadzania projekatmi w sferze kultury i wielu innych. Właściciel certyfikatów George Washington University w zakresie min. Scheduling and Cost Control, Project Leadership, Management and Communications, Risk Management.
Od 18 lat związany z komunikacją marketingową, od 15 – z branżą eventową. Doświadczenia zdobywał początkowo w Agencji Promocji Jet a następnie w agencji JETEVENTS, pracując między innymi dla takich Klientów jak: Orange, Coca Cola, BOSCH, SIEMENS, HP, ING Bank. Aktualnie współwłaściciel i dyrektor zarządzający JETEVENTS a także współtwórca kilku innych spółek z branży marketingowej. Autor artykułów fachowych i laureat prestiżowych nagród branżowych.
Członek SKM SAR i Klubu Agencji Eventowych, juror konkursów branżowych, wykładowca UKSW.
 

IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum Warsaw

zdjęcie

Magdalena Hołowińska

Absolwentka dwóch uniwersytetów, w Poznaniu i Birmingham, gdzie ukończyła kierunki: filologia angielska oraz zarządzanie destynacją turystyczną (Tourism Destination Management). Wiedzę z zakresu marketingu destynacji doskonaliła podczas szkoleń organizowanych przez instytucje międzynarodowe - Destination Marketing Association International (DMAI) oraz International Congress and Convention Association (ICCA). W branży przemysłu spotkań od 2006. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała pracując przy obsłudze eventów w hotelach należących do brytyjskiej sieci - Brend Hotels oraz w International Convention Center w Birmingham. W latach 2008-2011 związana z Warsaw Convention Bureau, promując Warszawę i jej możliwości konferencyjne na arenie międzynarodowej. Stolicę zdradziła dla Warmii i Mazur, przez rok pracując w dziale marketingu i sprzedaży Zespołu Pałacowego Galiny. Obecnie na stanowisku specjalisty ds. relacji z klientami w MTP Poznań Congress Center, największym obiekcie kongresowo-targowym w Polsce, odpowiada przede wszystkim za tzw. association clients i pozyskiwanie międzynarodowych kongresów naukowych do Poznania.
 

IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum Warsaw

zdjęcie

Kamil Kurkiewicz

Z marketingiem związany od prawie 10 lat, początkowo w zakresie merchandisingu, wizerunku i promocji współpracował z liderami branży FMCG w Polsce. Od 7 lat ściśle związany z branżą eventową, początkowo jako pracownik agencji, aktualnie po stronie klienta.

Kamil reprezentuje Union Investment TFI, które od 12 lat jest na podium najlepszych Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych w Polsce. Profesjonalizm w działaniu, konsekwentne dążenie do osiągnięcia jak najlepszego rezultatu eventów, otwartość na nowe formy, bardzo wysoki standard pracy definiuje relacje, jakie buduje z dostawcami usług rynku MICE.
 
Ponad 100 projektów eventowych zrealizowanych corocznie charakteryzuje duża różnorodność, zarówno pod względem potrzeb zróżnicowanych grup docelowych jak i celu (konferencje dla klientów, szkolenia dla zewnętrznych kanałów dystrybucji, incentive travel, wydarzenia specjalne PR, działania non standard, kampanie promocyjne i wizerunkowe). Wszystkie wyróżnia wysoka jakość oraz  innowacyjne podejście do realizowanych działań.
 

IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum Warsaw

zdjęcie

Dominika Polus

Obecna studentka Organizacji i Zarządzania wydarzeniami biznesowymi w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji w Warszawie. Finalista konkursu IMEX/MPI/MCI International University Challenge.
Jeszcze do końca lutego 2015 roku pełniła funkcję Junior Project Manager w Warsaw Convention Bureau zajmująć się promowaniem Warszawy na rynkach międzynarodowych. Obecnie Project Manager w belgijskiej agencji eventowej d-side group. Dominika jest osobą energiczną, dla której każde kolejne wyzwanie jest okazją do potwierdzenia, że nie ma rzeczy niemożliwych."
 

IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum Warsaw

zdjęcie

Wojciech Liszka

„Nie znam słowa ‘niemożliwe’”

Lubi wyzwania i ambitne projekty, które im bardziej są wymagające – tym lepiej. Całe swoje zawodowe życie poświęcił hotelarstwu i śmiało można powiedzieć, że zna tę branżę „jak własną kieszeń”. Karierę rozpoczął z rozmachem w największym kasynie na świecie – Foxwoods Resorts & Casino w Conncecticut, USA. W Polsce przez 11 lat związany był z prestiżową marką hoteli Radisson Blu w Szczecinie, Warszawie i Krakowie. Przechodził przez kolejne stopnie awansu – aż do fotela Dyrektora Sprzedaży i Marketingu krakowskiego hotelu tej marki. W swojej pracy jest niezwykle skuteczny i zawsze otwarty na ciekawe inicjatywy. Nigdy nie boi się tego co nowe, dotąd niepoznane i przez nikogo nieosiągnięte. Jego pomysły i działania przez lata wyróżniały Radisson Blu Hotel Kraków wśród konkurencji. W tym czasie obiekt został - między innymi - nagrodzony podczas Gali Business Traveller Awards jako najlepszy hotel
biznesowy w Polsce i jako pierwszy hotel na świecie zdobył standard odpowiedzialnego biznesu BS8901. W wyniku tego magazyn Forbes wyróżnił krakowskiego Radissona jako laureata pierwszej edycji plebiscytu "Liderzy Zrównoważonego Rozwoju". Pomysłodawca i inicjator Kraków Business Run oraz Poland Business Run – charytatywnej imprezy sportowej, a obecnie największego w Polsce biegu sztafetowego, który trwale zapisał markę Radisson Blu w świadomości polskiego biznesu. Poza działalnością hotelową przewodniczy Radzie Biznesu Grupy Uczelni Vistula w Warszawie oraz od lat aktywnie angażuje się w działalność organizacji Meeting Professionals International Poland, której członkowie dwukrotnie powierzyli mu stanowisko Prezesa. W 2015 roku rozstał się z marką Radisson Blu, założył firmę Z-Factor oraz wziął udział w charakterze eksperta hotelowego w programie TVN – „Piekielny Hotel”. Jednak nadal podkreśla, że „to dopiero początek”. Prywatnie pasjonat i międzynarodowy sędzia koszykówki, zapalony biegacz i wieczny optymista. Ma swoje zdanie, siłę przebicia, chętnie dzieli się swoją wiedzą i pasją.

W skrócie:
Założyciel firmy Z-Factor
Ekspert hotelowy programu „Piekielny Hotel” TVN
Posiada 11 lat doświadczenia w hotelach Radisson Blu
Współinicjator i współorganizator charytatywnego biegu biznesowego Poland Business Run
Przewodniczący Rady Biznesu Grupy Uczelni Vistula w Warszawie
2011-2015 Dwukrotnie wybrany jako Prezes MPI Poland
W latach 2008-2011 V-ce Prezes ds. Edukacji MPI Poland
Nagrodzony w plebiscycie MICE Poland "Osobowość Roku 2010"
Inicjator Meetings Week Poland
Członek kapituł konkursowych: Osobowość Roku MICE Poland, MP Awards oraz Hotelarz Roku
Członek komisji konkursowej Urzędu Miasta Krakowa oceniającej najciekawsze programy incentive w Krakowie oraz restauracyjnej komisji rekomendacyjnej
Członek Krakowskiego Forum Turystyki
 

IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum Warsaw

zdjęcie

Iwona Kubisz

Iwona Kubisz od dwóch latach jest związana z Sound Garden Hotel. Brała udział w otwarciu hotelu i rozpoczynała pracę na stanowisku jako specjalista ds. sprzedaży MICE w nowo powstającym Sound Garden Hotel i Sound Garden Conference Center. Po pół  roku od otwarcia hotelu awansowała na Kierownika działu Sprzedaży.
Do głównych obowiązków Iwony Kubisz należy obsługa klientów z sektora MICE oraz korporacyjnych, a także aktywne poszukiwanie nowych nabywców usług hotelu i centrum konferencyjnego.
Iwona Kubisz przez ostanie 6 lat pracowała w działach sprzedaży warszawskich obiektów – jako specjalista ds. sprzedaży konferencji w Centrum Hotelowo-Kongresowym Gromada, Hotelu Intercontinental oraz sieci Starwood, gdzie była odpowiedzialna za sprzedaż grup i konferencji dwóch hoteli: Sheraton i Westin.
Jak podkreśla, cenne doświadczenie zawodowe dała jej również praca w Warsaw Convention Bureau, oraz udział z własnej inicjatywy w przygotowaniu dnia Otwarcia Stadionu Narodowego – gdzie została liderem wolontariuszy, koordynując pracę 45 osób.
Iwona Kubisz działa w MPI i ICCA. W latach 2009-2011 była członkiem Komitetu Komunikacji MPI Poland, pełniąc funkcję wiceprezesa ds. komunikacji MPI Poland. Do jej zadań należała administracja strony www, moderowanie i prowadzenie stron w social mediach, przygotowywanie informacji prasowych, relacji z wydarzeń MPI, newslettera, kontakt z członkami MPI oraz mediami.
W pracy ceni sobie pozytywne nastawienie, zaangażowanie i pasję, a przede wszystkim możliwość dzielenia się wiedzą, gdyż – jak uważa – przy dobrym liderze druga osoba również staje się liderem.
Iwona Kubisz z branżą spotkań związana jest od początku swojej ścieżki zawodowej. Do zawodu przygotowywała się od czasów studiów. Już wtedy brała udział w wielu wydarzeniach branżowych w Polsce i poza granicami kraju, gdzie zafascynowała się branżą MICE i promocją miast na świecie.
Ukończyła ekonomikę turystyki na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego i była jedną z pierwszych osób, których praca magisterska dotyczyła rozwoju i promocji turystyki biznesowej w Polsce.
Iwona Kubisz wolne chwile lubi spędzać na odkrywaniu kuchni międzynarodowej, chętnie gotuje dla najbliższych. Ze znajomymi chodzi na koncerty, lubi odkrywać nowe miejsca i podróżować. Prowadzi blog, tworzy strony internetowe, lubi czytać i śledzić nowinki technologiczne, obserwuje nowe trendy w branży i chętnie uczestniczy w ciekawych inicjatywach. Nowe miejsce pracy to spełnienie zawodowych inspiracji Iwony Kubisz, ponieważ wierzy, że tego rodzaju nowoczesny obiekt, to unikalne miejsce na mapie Warszawy, które z pewnością spełni wszystkie oczekiwania wymagających klientów w tak szybko zmieniającym się świecie, a Warszawa jako destynacja biznesowa zyskała cenny plus w swojej ofercie obiektów hotelowych, którym może pochwalić się na świecie.
 

IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum Warsaw

zdjęcie

Krzysztof Celuch

Absolwent turystyki i rekreacji na AWF w Warszawie oraz doktor nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Prorektor ds. studenckich i współpracy międzynarodowej w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji (Grupa Uczelni Vistula), opiekun koła naukowego turystyki biznesowej, członek rady wydawniczej czasopisma „Problemy turystyki i rekreacji” oraz organizator studenckiej konferencji naukowej IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum Warsaw. Wykładowca akademicki studium Event Management SBE na Uniwersytecie Warszawskim oraz profesor wizytujący i kierownik projektów badawczych w San Diego State University. Kierownik Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej oraz autor raportu „Przemysł spotkań i wydarzeń w Polsce - Poland Meetings and Events Industry Report”. Założyciel i pierwszy prezes Międzynarodowego Stworzyszenia Organizatorów Spotkań MPI POLAND oraz członek rady dyrektorów Meeting Professionals International z siedzibą w Dallas, USA. Przewodniczący kapituły programu „Osobowość Roku MICE Poland”, juror konkursu MP POWER AWARD oraz nagrody Crystal Awards przyznawanej przez organizację Site z siedzibą w Chicago. W 2007 i 2008 roku przez magazyn „The Meeting Professional” został wyróżniony jako jeden z „30 osób poniżej 30 roku życia wywierająca największy wpływ na globalną społeczność spotkań”. Wyróżniony w nagrodą MPI RISE AWARD Young Professional Achievement (2010), nagrodą Pacesetter Award for Young Professionals by Convention Industry Council (2012) oraz wyróżnieniem „DMAI 30 under 30” dla liderów przemysłu spotkań (2013). Krzysztof jako jedyny Polak jest akredytowanym trenerem MPI Global Training, w 2009 zdobył tytuł Certificate of Incentive and Travel Executive (CITE), w 2010 tytuł Certificate Meetings Management (CMM), a w 2013 tytuł Certificate Incentive Specialist (CIS). Trener programu CSR Travelife oraz programu Certificate Incentive Specialist. W wolnym czasie słucha tradycyjnej muzyki ludowej i poszukuje nowych wyzwań.
 

IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum Warsaw

zdjęcie

Dr Renée E. Moore

Dr Renée Moore is Europe’s business- and lifebuilding expert and the top woman sales leader. Born in Texas, she holds a doctorate degree in neuroscience and created her own multimillion-Euro companies in Europe, Asia and Latin America, by the age of 40. The Hufngton Post named her as a New Global Leader, and she has served on the executive team of 75+ growing international businesses. She has been a professional speaker for more than 12 years and has delivered keynotes in Australia, Taiwan, Japan, China, India, throughout many countries in Europe, the USA and Latin America. Utilizing her own successful business experience, she inspires audiences around the world with the most cutting-edge business- and lifebuilding strategies, authentic and efective sales approaches, and successful employer branding through her keynotes, live events, and daily seminars. Most importantly, she inspires European audiences to take a “no excuses” approach to creating their lives. Her keynotes inspire progressive international companies, executives, and business owners around the world to take on the responsibility of stepping in at the highest level to create success in their businesses and in their private lives.
 

IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum Warsaw

zdjęcie

Dale Hudson

Dale Hudson (Knowledge and Events Director, IMEX Group) began her career working for a major meeting exhibition as a marketing co-ordinator before going on to complete a BA Honours degree in Management, specialising in environmental practices within the meetings industry. After graduating she worked as a marketing manager and then as a head of corporate communications within education and then for two of the country's leading incentive houses. During the two and a half years with them, she held the position of Senior Project Manager, responsible for incentive marketing – devising pharmaceutical incentive plans and as Project Manager, organising incentive trips for various commercial companies. Dale now loves her career with IMEX Group and has been with them for 13 years since the launch.  Her role with IMEX Group includes – Overseeing the Education, IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum, Sustainability and anything else that seems a little strange for an exhibition to be doing.  Dale is a past Green Meetings Industry Council (GMIC) Board member and Secretary and was involved with the creation of sustainability reporting guidelines through the internationally recognised Global Reporting Initiative Event Sector Supplement.  She has two children – Isabella aged 11 and Filippa aged 6.  Dale has many passions in life – some of which - food, music, her family and of course her career with IMEX.
 

IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum Warsaw

zdjęcie

Agnieszka Faracik - Leśniak

Partner DMC Poland. Romanista z wykształcenia, event manager z pasji. Po latach pracy w przy organizacji imprez incentive i konferencji na niemalże całym świecie, postanowiła całkowicie skoncentrować się na Polsce i na klientach branży spotkań - współzałożyła DMC Poland. Dzisiaj po 11 latach, firma jest wiodącym destination management company czyli firmą zajmującą się organizacją spotkań, konferencji, programów incentive oraz eventów na terenie Polski dla klientów zagranicznych chcących zorganizować tu swoje wydarzenie. Aktywnie działa w organizacjach międzynarodowych MPI, SITE, World of DMC's oraz TAO Group. A w szczególności aktywnie działa w MPI Poland Club, gdzie pełni funkcję wiceprezes ds. edukacji, i została wybrana na prezesa stowarzyszenia na lata 2015 – 2017. Jest członkiem Rady Dyrektorów przy Krakow Convention Bureau. W roku 2012 otrzymała prestiżową nagrodę MP Award dla DMC/PCO oraz jest nominowana w tej samej kategorii w roku 2014. Od roku 2013 posiada tytuł Certificate Incentive Specialist CIS nadawany przez SITE.
 

IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum Warsaw

zdjęcie

Wojciech Zbroja

Prezes Rent Design. Związany z szeroko pojętą branżą reklamową nieprzerwanie od 15 lat. Karierę zawodową rozpoczął od pracy w studio fotograficznym, kiedy to miał okazję współpracować z najlepszymi fotografami w Polsce. Podczas tej pracy odkrył w sobie pasję do konstruowania i budowania scenografii. Tak powstała firma scenograficzna „Od Niechcenia”, która do dziś jest rozpoznawalną marką na rynku i realizuje ambitne projekty dla największych, polskich i zagranicznych marek.
Dynamiczny rozwój „Od Niechcenia” jednak nie wystarczał. Z czasem Wojciech Zbroja zapragnął stworzenia czegoś więcej. Obserwując zarówno swoje, jak i  rynkowe potrzeby, zauważył, że na polskim rynku brakuje firm, które posiadają w swojej ofercie nowoczesne meble, charakteryzujące się designem na światowym poziomie. Tak powstała Rent Design, dziś jedna z największych wypożyczalni mebli w Polsce, doceniana przez setki klientów i realizująca zlecenia zarówno dla małych firm, jak i dużych korporacji. O pozycji firmy świadczy chociażby fakt, iż zapraszana jest do partnerowania tak prestiżowym wydarzeniom jak: Gazele Biznesu, Patriotyzm Gospodarczy (spotkania z elitą polskiego biznesu), urodziny BRIEF, gale PRotony, Mazurkas Catering Show, Osobowość Roku MICE czy Targi Reklamowe MT Polska. Rent Design jest też członkiem Stowarzyszenia Branży Eventowej.
Dotychczas Wojciech Zbroja pracował m. in. dla takich marek jak: Avon, L’oreal, Head&Shoulders, Swarovski, Whirpool, Zelmer, Oragne, Play, Plus GSM, Carlo Rossi, McDonald’s, Coca Cola, Kompania Piwowarska, Carlsberg, Nike, Adidas, Dr Irena Eris, TVN, Polsat, TVP, Twój Styl, Pani, Elle, In Style, Malemen, Cosmopolitan, Glamour, Gala, Viva, Playboy, MTV.
 

MPI Poland Spring Meeting & General Assembly 2015

zdjęcie

Piotr Haładus

Chief Sales Officer w Groupon Polska Sp. z .o.o.

W Groupon Polska od 2013 roku, gdzie na początku był odpowiedzialny za rozwój linii biznesowej Groupon Travel, czyli ofert turystycznych w regonie CEE, następnie we Francji a później w regionie EMEA, gdzie odpowiadał m.in. za rozwój projektu wymiany ofert między podległymi krajami.
Wcześniej pracował w TUI Poland, gdzie pełnił m.in. funkcje Dyrektora Marketingu i e-Commerce oraz Dyrektora Marketingu i Sprzedaży.
W latach 2003-2008 związany z American Institute For Foreign Study, gdzie odpowiadał za sprzedaż i marketing programów wymiany kulturowej między Europą i Stanami Zjednoczonymi na rynkach Europu Środkowej i Wschodniej.Piotr Haładus studiował ekonomię na Uniwersytecie Opolskim. Pasjonuje się marketingiem i rozwojem technik sprzedażowych. Po pracy stara się spędzać jak najwięcej czasu z rodziną. Ma 35 lat, jest żonaty i ma dwóch synów. Do jego obowiązków w Groupon Polska należy obecnie m.in. zarządzanie zespołami sprzedaży i rozwój na podległych mu rynkach lokalnych oraz pozyskiwanie kluczowych partnerów biznesowych.
 

MPI Poland Spring Meeting & General Assembly 2015

zdjęcie

Agnieszka Sapa

Dyrektor Działu Hotel Solutions w Europie Centralno-Wschodniej oraz Rosji, HRS

Agnieszka Sapa rozpoczęła pracę w HRS jako Dyrektor Działu Współpracy z Hotelami w firmie Hotel Reservation Service (HRS) w 4 krajach: w Polsce , Czechach, na Węgrzech i Słowacji.  Odpowiada za poszerzanie oferty oraz współpracę z hotelami w kontekście zwiększania wyników sprzedaży. Od lat dziewięćdziesiątych związana jest z branżą turystyczną. Przed objęciem stanowiska w HRS przez 5 lat pracowała dla firmy Expedia w Monachium jako Market Manager odpowiedzialny za polski rynek. Do jej obowiązków należał dobór partnerów biznesowych, działania z zakresu new business oraz consulting dotyczący sprzedaży online. Agnieszka Sapa swoje doświadczenie zdobywała pracując także dla biur podróży Scan Holiday i TUI. W firmach tych odpowiadała za sprzedawaną ofertę, tworzyła katalogi oraz odpowiadała za kalkulację produktu, odpowiadała także za wypełnienie miejsc w samolotach czarterowanych przez Scan Holiday. Z wykształcenia jest filologiem (filologia polska), jest także absolwentką studiów podyplomowych w zakresie zarządzania typu MBA Uniwersytetu Łódzkiego i Uniwersytetu Jean Moulin III w Lyonie. Pasją Agnieszki Sapy są górskie podróże (także trekkingowe) oraz odkrywanie obcych kultur.

 

MPI Poland Spring Meeting & General Assembly 2015

zdjęcie

MAGDALENA VIELHABER, OEM

FWS marketing activation manager w Castrol Polska
Od ponad 14 lat w strukturach firmy zajmuje się marketingiem i współpracą z importerami aut oraz dealerami samochodowymi. Moja pasją jest też organizacja wyjazdów oraz eventów zarówno dla klientów zewnętrznych, jak i dla pracowników, stąd od wielu lat pełnię funkcje Event Managera dla marki Castrol. Jednym z kluczowych projektów była organizacja Castrol Golf Academy w 2013 i 2014 roku której ambasadorem został Jerzy Dudek. Projekt skierowany był zarówno do pasjonatów golfa, jak i klientów, którzy z tym sportem mieli dotychczas niewiele wspólnego. W ramach współpracy z importerami aut, przez dwa ostatnie lata kierowałam projektem sponsoringowym Volkswagen Castrol Cup, gdzie główny nacisk kładłam na Customer Experience, który daje klientom możliwości zobaczenia wyścigów od kuchni, na różnych torach Europy. Przy okazji wprowadzenia naszego nowego produktu na rynek sprowadziłam do Polski najszybszy pojazd na świecie Bloodhound, którego silnik napędzany olejem Castrol Edge będzie bił rekord prędkości w 2016 . Pojazd można było podziwiać na Stadionie Narodowym, podczas Pikniku Naukowego, który organizowany był przez Centrum Nauki Kopernik.
 

MPI Poland Spring Meeting & General Assembly 2015

zdjęcie

Piotr Burdzy

Starszy specjalista negocjator w Orange Polska
Od ponad 20 lat związany z branżą telekomunikacyjną w szczególności z obszarem działań marketingowych oraz wsparcia sprzedaży. Od 5 lat zajmuje się m.in. zakupem usług związanych z organizacją eventów, incentive travel, programów lojalnościowych i motywacyjnych oraz działań wspierających sprzedaż mających na celu zwiększanie efektywności w różnych kanałach dystrybucyjnych. Członek Jury MP Power Awards.
 

MPI Poland Spring Meeting & General Assembly 2015

zdjęcie

Elżbieta Czarnocka

Dyrektor Działu Zakupów Materiałów i Usług Nieprodukcyjnych Grupy Polpharma
Swoją przygodę z branżą eventową rozpoczęła 18 lat temu w jednej z największych instytucji finansowych świata - Citigroup. Od ponad 10 lat jest związana z Polpharmą w której odpowiada za zakupy nieprodukcyjne tj. eventy, usługi marketingowe (ATL, BTL), artykuły promocyjne i druki oraz usługi ogólnofirmowe – dla wszystkich spółek Grupy Polpharma w Polsce, Rosji i Kazachstanie. W ramach kategorii MICE  realizuje zakupy usług eventowych i turystycznych. Są to m.in. kongresy krajowe i zagraniczne, szkolenia, spotkania integracyjne, imprezy promocyjne, incentive oraz usługi związane z realizacją podróży służbowych.
 

MPI Poland Spring Meeting & General Assembly 2015

zdjęcie

Renata Razmuk

Key Account Manager w Dyrekcji Sprzedaży Zbiorowej i Specjalnej Renault Polska
Absolwentka Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie. Sześć lat spędziła we Francji i to biegła znajomość języka francuskiego miała duże znaczenia w jej zawodowej karierze. Od 1997 r. związana z Renault Polska. Początkowo w sekretariacie handlowym, później jako asystentka dyrektora administracyjno-finansowego i specjalista ds. koordynacji handlowe, potem jako attaché ds. komunikacji wewnętrznej i organizacji imprez - jak sama podkreśla, ta zmiana była strzałem w dziesiątkę. Odpowiada m.in. za komunikację i wewnętrzną oraz systemu informacji i działań zmierzających do podniesienia mobilizacji pracowników. Zajmuje się organizacją imprez i wyjazdów incentive dla osób zatrudnionych w Renault Polska oraz dla sieci autoryzowanych partnerów firmy, pracowników stacji dealerskich i klientów zewnętrznych. Opracowuje także budżety tych imprez oraz kontaktuje się z agencjami odpowiadającymi za ich realizację. W 2011 roku została Osobowością Roku MICE Poland w kategorii Zleceniodawca. Przewodnicząca Jury konkursu MP Power Award 2012, w latach ubiegłych i obecnie członek Jury. Zainteresowania : podróże (te małe po Polsce i te duże zagraniczne), organizacja wydarzeń, praca z ludźmi, prace wolontariackie. Wolny czas: dobra książka i kucharzenie szczególnie w słodkim wymiarze, żagle w sezonie letnim. Prywatnie matka dwóch dorosłych synów, posiadaczka najcudowniejszej labradorki Bizous i pozytywnie zakręcona osoba
 

MPI Poland Spring Meeting & General Assembly 2015

zdjęcie

Karolina Szulęcka

Marketing Manager, FERRARI
Stworzyła strategię, opracowała koncepcję działań oraz zarządza marketingiem marki Ferrari Katowice w Polsce. Od początku zbiera wyróżnienia na spotkaniach dealerów marki Ferrari za wyniki pracy oraz wdrożone projekty. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała tworząc i zarządzając markami firm z zakresu doradztwa biznesowego, w tym prawnego i podatkowego. Była Prezes Zarządu spółki Doradztwo Sukcesyjne, w której opracowała i wdrożyła koncepcję wejścia firmy na rynek. Przez kilka lat współpracowała z Giełdą Papierów Wartościowych, organizując szkolenia i konferencje dla przedsiębiorców. W międzyczasie prowadziła szkolenia dla hoteli oraz kilku punktów gastronomicznych z zakresu zarządzania marką. Jako studentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach otworzyła swój własny biznes – kawiarnię, której koncepcję stworzyła samodzielnie, a lokal funkcjonuje do dzisiaj w Chorzowie. Wykształcenie zdobyła kończąc Ekonomię w Uniwersytecie Ekonomicznym im. K. Adamieckiego w Katowicach oraz studia podyplomowe na kierunku Relacje Inwestorskie w Szkole Głównej Handlowej. Jednak ponad wykształcenie zdobyte na uczelniach bardziej ceni doświadczenie oraz kontakty i wypracowane relacje w środowisku biznesowym.
Niezwykle otwarta na nowe kontakty, możliwości i opcje rozwoju i współpracy. Nowe wyzwania traktuje jako możliwości, projekty trudne nazywa ambitnymi i zawsze walczy do końca.
Autorka kilku ogólnopolskich projektów. Między innymi:
•         autorka pomysłu i realizacji projektu „kawalkada Ferrari przez Polskę” – corocznej imprezy, w której kilkadziesiąt modeli Ferrari przejeżdża z Katowic do Sopotu na międzynarodowe regaty,
•         organizatorka prywatnego projektu – „Zwiedzamy Polskę” w którym organizuje wyjazdy dla właścicieli Ferrari aby zwiedzać ciekawe miejsca w Polsce,
•         pomysłodawczyni i realizatorka kilku międzynarodowych konferencji branżowych, w tym dla branży podatkowej, prawniczej, górniczej,
•         współpomysłodawczyni Święta Kobiet Biznesu, organizowanego przez portal Bankier.pl
 

ORGANIZATORZY

 
 więcej o organizatorach

Partnerzy

Ministerstwo Sportu i Turystyki Stadion Narodowy w Warszawie Syskonf Conventica Muzeum Narodowe w Warszawie Zamek Królewski w Warszawie

Sponsorzy

Orbis SGTiR MeetingsPoland.pl meeting.pl ISTV Brand24 ICE
Budda Play

Patronat branżowy

Patronaty medialne