Rejestracja

AKTUALNOŚCI

20.02.2015
Minister Sportu i Turystyki - Andrzej Biernat, objął honorowy patronat nad Meetings Week 2015! Zapoznaj się z oficjalnym pismem.
17.06.2014
Bezłpatny Parking dla Uczestników Meetings Week! Pobierz etykietę parkingową.

Program Meetings Week Poland 2015

16 marca
17 marca
18 marca
19 marca
20 marca

20 marca 2015 (piątek)

MPI Poland Spring Meeting & General Assembly 2015



BUDOWANIE STRATEGII CENOWYCH.
Naucz się optymalnie wyceniać swoje usługi!


MPI Poland Club zaprasza na swoje spotkanie, które odbędzie się w piątek 20 marca w Centrum Konferencyjnym Stadionu Narodowego, w ramach Meetings Week Poland. To już trzeci Meetings Week – największa impreza promująca i konsolidująca przemysł spotkań w Polsce zainicjowana przez MPI Poland Club.

Nasze piątkowe szkolenie będzie poświęcone budowaniu strategii cenowych. W jego pierwszej części zaproszeni prelegenci będą przedstawiać w formie 30 - minutowych prezentacji swoje doświadczenia i dzielić się najlepszymi praktykami w zakresie udzielania zniżek, budowania specjalnych ofert czy znaczenia ceny przy sprzedaży produktów luksusowych.

Druga część szkolenia będzie miała charakter warsztatowy. Wspólnie z prelegentami będziemy dyskutować o tym jak optymalnie wycenić usługę organizacji wydarzenia?

Spotkanie na Stadionie połączone jest dorocznym General Assembly członków MPI, które odbędzie się tuż przed.
0730 - 0900 Obiegnij Narodowy
0900 - 1030 Walne zebranie MPI Poland Club (tylko dla członków)
1030 - 1100 Rejestracja i powitalna kawa 
1100 - 1110 Przywitanie i wprowadzenie 
1110 - 1145 Why discounting doesn’t work ? Q & A
1145 - 1220 Why discounting works? Q & A
PIOTR HAŁADUS, Chief Sales Officer w Groupon Polska Sp. z .o.o.
1220 - 1300 Wpływ ceny na decyzje zakupowe klientów. Q & A
AGNIESZKA SAPA, Dyrektor Działu Hotel Solutions w Europie Centralno - Wschodniej oraz Rosji, HRS
1300 - 1400 Lunch & networking
1415  Zdjęcie dnia: uczestnicy spotkania MPI oraz FLF
1415 - 1450 Znaczenie ceny przy sprzedaży produktów luksusowych. Q & A
KAROLINA SZULĘCKA, Marketing Manager, FERRARI
1450 - 1525 Panel dyskusyjny
Jakość vs cena - dyskusja z udziałem korporacyjnych ekspertów ds. zakupów

MAGDALENA VIELHABER,
OEM/ FWS marketing activation manager w Castrol Polska

PIOTR BURDZY,
starszy specjalista negocjator w Orange Polska

ELŻBIETA CZARNOCKA,
Dyrektor Działu Zakupów Materiałów i Usług Nieprodukcyjnych Grupy Polpharma

RENATA RAZMUK,
Key Account Manager w Dyrekcji Sprzedaży Zbiorowej i Specjalnej Renault Polska
1525 - 1540 Przerwa kawowa
1540 - 1630 Workshop
Jak wycenić usługę organizacji wydarzenia?
1630 Podsumownia i zakończenie spotkania
Opłata rejestracyjna

MPI Member:              Bezpłatnie!
Non MPI Member:          290,00 zł
MPI Member Student:          Bezpłatnie!
Non MPI Member Student:          145,00 zł
Dziennikarz:             Bezpłatnie!
Corporate Meeting Planner MPI Member: Bezpłatnie!
Coroprate Meeting Planner non Member: Bezpłatnie pierwsze spotkanie

ORGANIZATORZY

 
 więcej o organizatorach

Partnerzy

Ministerstwo Sportu i Turystyki Stadion Narodowy w Warszawie Syskonf Conventica Muzeum Narodowe w Warszawie Zamek Królewski w Warszawie

Sponsorzy

Orbis SGTiR MeetingsPoland.pl meeting.pl ISTV Brand24 ICE
Budda Play

Patronat branżowy

Patronaty medialne