20 marca 2015 (piątek)MPI Poland Spring Meeting & General Assembly 2015 |
||
---|---|---|
BUDOWANIE STRATEGII CENOWYCH. Naucz się optymalnie wyceniać swoje usługi! MPI Poland Club zaprasza na swoje spotkanie, które odbędzie się w piątek 20 marca w Centrum Konferencyjnym Stadionu Narodowego, w ramach Meetings Week Poland. To już trzeci Meetings Week – największa impreza promująca i konsolidująca przemysł spotkań w Polsce zainicjowana przez MPI Poland Club. Nasze piątkowe szkolenie będzie poświęcone budowaniu strategii cenowych. W jego pierwszej części zaproszeni prelegenci będą przedstawiać w formie 30 - minutowych prezentacji swoje doświadczenia i dzielić się najlepszymi praktykami w zakresie udzielania zniżek, budowania specjalnych ofert czy znaczenia ceny przy sprzedaży produktów luksusowych. Druga część szkolenia będzie miała charakter warsztatowy. Wspólnie z prelegentami będziemy dyskutować o tym jak optymalnie wycenić usługę organizacji wydarzenia? Spotkanie na Stadionie połączone jest dorocznym General Assembly członków MPI, które odbędzie się tuż przed. |
||
0730 - 0900 | Obiegnij Narodowy | |
0900 - 1030 | Walne zebranie MPI Poland Club (tylko dla członków) | |
1030 - 1100 | Rejestracja i powitalna kawa | |
1100 - 1110 | Przywitanie i wprowadzenie | |
1110 - 1145 | Why discounting doesn’t work ? Q & A | |
1145 - 1220 | Why discounting works? Q & A PIOTR HAŁADUS, Chief Sales Officer w Groupon Polska Sp. z .o.o. |
|
1220 - 1300 | Wpływ ceny na decyzje zakupowe klientów. Q & A AGNIESZKA SAPA, Dyrektor Działu Hotel Solutions w Europie Centralno - Wschodniej oraz Rosji, HRS |
|
1300 - 1400 | Lunch & networking | |
1415 | Zdjęcie dnia: uczestnicy spotkania MPI oraz FLF | |
1415 - 1450 | Znaczenie ceny przy sprzedaży produktów luksusowych. Q & A KAROLINA SZULĘCKA, Marketing Manager, FERRARI |
|
1450 - 1525 | Panel dyskusyjny Jakość vs cena - dyskusja z udziałem korporacyjnych ekspertów ds. zakupów MAGDALENA VIELHABER, OEM/ FWS marketing activation manager w Castrol Polska PIOTR BURDZY, starszy specjalista negocjator w Orange Polska ELŻBIETA CZARNOCKA, Dyrektor Działu Zakupów Materiałów i Usług Nieprodukcyjnych Grupy Polpharma RENATA RAZMUK, Key Account Manager w Dyrekcji Sprzedaży Zbiorowej i Specjalnej Renault Polska |
|
1525 - 1540 | Przerwa kawowa | |
1540 - 1630 | Workshop Jak wycenić usługę organizacji wydarzenia? |
|
1630 | Podsumownia i zakończenie spotkania |