Rejestracja

AKTUALNOŚCI

20.02.2015
Minister Sportu i Turystyki - Andrzej Biernat, objął honorowy patronat nad Meetings Week 2015! Zapoznaj się z oficjalnym pismem.
17.06.2014
Bezłpatny Parking dla Uczestników Meetings Week! Pobierz etykietę parkingową.

Program Meetings Week Poland 2015

16 marca
17 marca
18 marca
19 marca
20 marca

18 marca 2015 (środa)

Akademia SOIT, Siła motywacji

Incentive Travel to dziedzina biznesu, która przechodzi nieustanną ewolucję. Z narzędzia kojarzonego z wyjazdem firmowym pełnym atrakcji zmienia się na naszych oczach w nowoczesne narzędzie zarządzania i stymulowania popytu na produkty firmy. Strefa wpływu programów motywacyjnych wchodzi w dziedziny coraz bardziej wrażliwe dla firm. To coraz częściej decyzje zarządów określają intensywność stosowania tego narzędzia, a dobór odpowiednich środków finansowych zależy od skrupulatnej oceny zwrotu z tej ważnej dla firmy inwestycji.
Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel zaprasza na spotkanie zatytułowane „Siła motywacji”. Jako eksperci od incentive travel, narzędzia z którego płynie ogromna siła motywowania i wywierania wpływu na ludzi, chcemy Państwa zmotywować i zainspirować.  Zapraszamy na dzień pełen spotkań z wyjątkowymi ludźmi pełnymi pasji, zaangażowania i wewnętrznej motywacji. Gwarantujemy wysoką dawkę pozytywnej energii i wyjątkowych wrażeń.
   0900 - 1000 Rejestracja uczestników, poranna kawa
  1000 - 1100 Anna Jakubowski - Tak, realizacja zjada strategię na śniadanie, a pasja przebija je obie!
Ania podzieli się swoim doświadczeniem w zakresie angażowania organizacji w osiąganie wyników, bycia prawdziwym ambasadorem marki/organizacji, dobrze się przy tym bawiąc . Ania jest wpływowym liderem z pasją, który wierzy w ludzi, zachęca do kreatywności i samodzielności  i nie przyjmuje „ nie… to niemożliwe” za odpowiedź. Prezentacja w języku angielskim, tłumaczona symultanicznie na język polski
  1100 - 1200 Marcin Rzucidło - Rozwój motywacji – motywacja rozwoju
Marcin opowie i pokaże, w jaki sposób te dwa pojęcia, rozwoju i motywacji, mogą się nawzajem uzupełniać i wspierać, prowadząc do osiągania konkretnych celów i rezultatów. Zarówno na poziomie osobistym, jak i zawodowym.
  1200 - 1215 Przerwa kawowa
  1215 - 1315 Paul Miller - Czas motywować / Czas na motywację
Aby dobrze służyć naszym ekspertom w ich pracy przy programach incentive travel, ważne jest  by zrozumieć psychikę tych utalentowanych, odnoszących sukcesy ludzi. Paul opowie o tym co nas motywuje do pracy w branży incentive travel. Przedstawi trendy, przewidywania i obserwacje w 2015 roku z punktu widzenia SITE, na podstawie badań przeprowadzonych w ciągu ostatnich 18 miesięcy.
Prezentacja w języku angielskim, tłumaczona symultanicznie na język polski
  1315 - 1415 Steven Murphy  - Gdybym wtedy wiedział to, co wiem teraz…
Używając pozytywnych i negatywnych przykładów z własnej kariery, Stephen przedstawi gotowe rozwiązania - klucze służące do odblokowania potencjału pracownika w organizacji.
  1415 - 1500 Lunch
  1500 -1530
Robert Kozielski: Nowy rynek, nowy Klient, Nowe metody konkurowania.
Jeśli prawdą jest, że w ciągu zaledwie 60 min tylko jedna porządnie zinformatyzowana firma tworzy 167 razy więcej danych niż  posiada cała Biblioteka Kongresu  USA, a w ciągu ostatnich lat czas tworzenia nowych produktów skrócił się prawie o połowę z 42 do 24 miesięcy, to może to oznaczać, że czasy stabilności i przejrzystości to już przeszłość, a organizacje, w których pracujemy, są źródłem niejasności i paradoksu. W szczególny sposób dotyczy to zachowań klientów.  Jak pokazują badania 95% decyzji konsumenckich jest stymulowanych emocjonalnie, co sprawia na przykład, że jedynie 35%  zakupów ma charakter zaplanowany. Porozmawiamy o tym jak zmienia się zachowanie współczesnych nabywców i jakie są tego konsekwencje dla firm.
  1530 -1600 Łukasz Gumowski: Multikanałowe działania sprzedażowe i marketingowe w świetle najnowszych badań.
Nie na darmo hasło omni-channel bije rekordy popularności. Komunikacja multi-kanałowa oparta na perspektywie konsumenckiej, zintegrowana, spójna i wchodząca w interakcję ma swoje bezpośrednie przełożenie sprzedażowe. Wysoka świadomość klientów powoduje, że wygrywają te marki, które rozumieją jak ważny jest każdy z wymienionych czynników. Rosnąca obojętność na napływające zewsząd komunikaty powoduje, że zapamiętane zostanie to, co klient chce zapamiętać. Dlatego spójność komunikatów budowanych w oparciu o jedną historię jest najważniejszym czynnikiem efektywności sprzedażowej.
  1600 -1615 Przerwa
  1615-1645 Grzegorz Błażewicz: High technologie na usługach systemów wspierania sprzedaży i marketingu.
W jaki sposób systemy klasy Marketing Automation rozwiązują problemy współczesnych działów marketingu oraz jak pomagają w poradzeniu sobie ze zmianami w procesach zakupowych klientów. Wielokanałowa personalizacja marketingu 1-do-1, Trigger Based Marketing, przykłady automatyzacji marketingu i efekty działań.
  1645-1715 Grażyna Słomska & Tomasz Dutkiewicz: Systemy wspierania sprzedaży w praktyce - synergia psychologii, technologii i incentive travel.
Czym są systemy wsparcia sprzedaży, jak wykorzystać w praktyce wiedzę i wyniki najnowszych badań, a także narzędzie technologiczne, marketingowe oraz techniki coachingu sprzedażowego do budowy efektywnych narzędzi w organizacji; personalizacja potrzeb klienta w praktyce – studium przypadku.

ORGANIZATORZY

 
 więcej o organizatorach

Partnerzy

Ministerstwo Sportu i Turystyki Stadion Narodowy w Warszawie Syskonf Conventica Muzeum Narodowe w Warszawie Zamek Królewski w Warszawie

Sponsorzy

Orbis SGTiR MeetingsPoland.pl meeting.pl ISTV Brand24 ICE
Budda Play

Patronat branżowy

Patronaty medialne